برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گرماتاب واقعی را بشناسید

منبع
بازار
بروزرسانی
گرماتاب واقعی را بشناسید

بازار/اين‌روزها در هواي سرد پاييز و زمستاني کشورمان، بازار محصولات گرمايشي بسيار داغ است. در بازار محصولات تجاري و صنعتي يکي از برترين راهکار ها از نظر بازدهي و بهينه بودن، گرمايشي تابشي است. گرمايش تابشي يا گرمايش از سقف نيز در ايران به نام گرماتاب شناخته مي‌شود. کلمه گرماتاب در سال 1379 براي نام گذاري گرمايش تابشي توسط ايران مشعل ابداع و ثبت گرديده و به دليل قدمت و بنيانگذاري در حوزه گرمايش تابشي و گرمايش صنعتي در ايران، محصولات ديگر حوزه گرمايش تابشي از به اشتباه با نام گرماتاب خطاب مي شوند.

شرکت ايران مشعل فعاليت خود را از سال 1360 با هدف کارآفريني و توليد در حوزه صنعت تاسيسات ايران، با حضور کارآفرينان ، جوانان و متخصصان تحصيل کرده و کارآزموده آغاز کرد. تيم تحقيقاتي ايران مشعل با توجه به تجربه و سابقه درخشان شرکت و با استعانت از نگاه پرسش گر مديران به يکي از بزرگ ترين خلاء هاي موجود در سيستم هاي گرمايشي براي مکان ها و فضاي بزرگ اعم از صنعتي، ورزشي، حوزه دام و کشاورزي، فضاهاي باز و…. در کشور پي برده و در راستاي رفع اين نقص با شرکت آمبيراد انگلستان آشنا شده که نتيجه اين همکاري ارايه محصول گرماتاب به بازار ايران بوده است.

در بازار فعلي شرکت ها و وارد کننده هاي زيادي با سوء استفاده از نام گرماتاب تلاش به ارايه محصول بخاري سقفي مشابه ايران مشعل نموده و سعي مي کنند سهمي از اين بازار و بازار محصولات بخاري صنعتي و هيتر تابشي را در دست بگيرند ولي آيا اين محصولات و خدمات مي توانند کيفيت و موفقيت گرماتاب را تکرار کنند؟

تفاوت گرماتاب و ساير محصولات گرمايش تابشي

متمايزترين تفاوت اين رقبا با گرماتاب ايران مشعل، قيمت نسبتا پايين تر آنهاست. و اما دليل اين تفاوت قيمت چيست ؟

هر کالا، محصول و خدمت از اجزايي تشکيل شده است که ماهيت آن را شکل مي دهند (مواد اوليه ). هر کدام از اين اجزا شاخص هايي براي قيمت تمام شده هستند که با اضافه شدن هزينه هاي سربار و يک سود معقول، که روندهاي هر بازار کسب و کاري آن را تعيين مي کند، قيمت عرضه را مشخص مي‌کنند. اين گروه شاخص هاي آشکار هستند. 
اما گروهي از شاخص هاي تعيين کننده وجود دارند که به آنها عوامل پنهان در قيمت گذاري گفته مي شوند. مانند هزينه حفظ جايگاه برند، هزينه مشتري مداري، هزينه اعتمادسازي، هزينۀ تحقيق و توسعه، هزينۀ حفظ کيفيت هميشگي و مواردي از اين دست که کمتر از شاخص هاي هزينه اي آشکار، بر قيمت تاثير ندارند.

پس نتيجه ميگيريم منطقي براي قيمت پايينتر از توليد کننده اصلي برند وجود ندارد و با خريد محصول مشابه با قيمت کمتر، نهايتا مشتري است که با در اختيار داشتن کالاي بي کيفيت و بدون پشتوانه متضرر نهايي خواهد بود.

 شرکت ايران مشعل براي قيمت گذاري محصولات ” گرماتاب ” شاخص هاي متعددي را در نظر مي‌گيرد. شاخص هايي نظير :

  • انتخاب بهترين مواد اوليه موجود در بازار
  • دقت بسيار بالا در مونتاژ
  • بالاترين دورۀ گارانتي و خدمات پس از فروش اين صنعت در ايران
  • بزرگترين شبکۀ نصب و خدمات پس از فروش اين صنعت در سراسر کشور
  • بهره مندي از تيم هاي مهندسي قبل و بعد از فروش
  • ارائه خدمات رايگان مشاوره و امکان سنجي و مهندسي پروژه

موارد فوق و بسياري از خدمات و امکانات ديگر، تعيين کننده بهاي تمام شده و به تبع آن، قيمت عرضۀ محصولات گرماتاب به مشتريان وفادار خود مي باشد.

محصول با کيفيت جهاني

انتخاب بهترين مواد اوليه موجود در بازار و دقت بسيار بالا در مونتاژ مهمترين عوامل دخيل در کيفيت گرماتاب بوده و دليلي بر ارايه بلند مدت و جامع ترين گارانتي اين صنعت در ايران است. اين گارانتي حاصل اعتماد ما به محصول توليدي ايران مشعل بوده و حاصل سال ها تحقيق و توسعه و پشت سر گذاشتن آزمايش هاي فراوان در لابراتوار هاي ايران مشعل است.

محصولات گرماتاب

خدمات اصلي گرماتاب

خدمات تخصصي قبل از فروش، امکان سنجي و مشاوره رايگان ايران مشعل يکي ديگر از وجه تمايزهاي گرماتاب با محصولات مشابه است. شبکه گسترده نمايندگي ايران مشعل تضمين مي کند که از 27 نمايندگي فعال ايران مشعل در ايران با مشتريان، حداکثر 2 ساعت فاصله است.

گارانتي و خدمات پس از فروش واقعي

محصولات گرماتاب با ضمانت نامه انحصاري شرکت ايران مشعل که شامل 5 سال گارنتي طلايي فن و مشعل ، 10 سال گارانتي لوله هاي تابشي و 15 سال خدمات پس از فروش مي باشد، عرضه ميگردد.
امروزه خدمات پس از فروش از اهميت ويژه اي نزد مشتريان و همچنين صاحبان کسب و کار برخوردار است. درتعريف اين خدمات مي توان به کليه سرويس هايي که پس از فروش کالا به مشتريان ارائه ميگردد اشاره نمود. اين موارد شامل پيگيري خريد ، نصب و راه اندازي ، آموزش ، تعمير ، مشاوره نگهداري از محصول، پشتيباني و شرايط استفاده از گارانتي مي باشد.

شرکت ايران مشعل پس از چهار دهه فعاليت و با توجه به نياز بازار ايران به عنوان اولين و بزرگترين توليد کننده محصولات گرماتاب و ارائه دهنده خدمات پس از فروش سيستم هاي گرمايش تابشي در سراسرکشور همواره سعي در ايجاد رفاه حال مصرف کننده جهت بهره وري از محصولات گرماتاب را داشته است و به همراه 30 تيم مجرب در سراسر کشور آماده خدمات دهي در کمترين زمان ممکن مي باشد. امروز مفتخريم که بزرگترين شبکه فروش و خدمات پس از فروش اين صنعت را در ايران بنا نهاديم. شبکه اي که در سراسر ايام سال، آماده پاسخگويي به نيازهاي مشتريان گرامي خواهد بود.

چطور مي توانم گرماتاب بخرم ؟

همواره مي توانيد با تماس با شماره تلفن ۴۱۴۰۲ ۰۲۱ از نزديک ترين نمايندگي رسمي گرماتاب مطلع شويد. مفتخريم با توجه به گستردگي شبکه نمايندگي گرماتاب، اعلام کنيم نزديک ترين نمايندگي گرماتاب با شما نهايتا 2 ساعت فاصله دارد!

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره