برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
اقتصادی

طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار در نوبت رسیدگی کمیسیون انرژی قرار دارد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار در نوبت رسیدگی کمیسیون انرژی قرار دارد

ايسنا/سخنگوي کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي از قرار گرفتن طرح سهميه بندي بنزين سرانه خانوار در نوبت رسيدگي کميسيون خبر داد.

مالک شريعتي نياسر در صفحه شخصي خود در توئيتر نوشت:
«چهارشنبه عصر کميته ۳جانبه بررسي مسائل وزارت نفت با حضور مهندس زنگنه و برخي نمايندگان در مرکز پژوهشها به ميزباني رئيس مرکز پژوهش هاي مجلس برگزار و بر ۷ محور توافق شد.

شب گذشته هم رئيس مجلس شوراي اسلامي به طرح مهم مجلس براي ‎سهميه بندي بنزين سرانه خانوار اشاره کرد، که در نوبت رسيدگي ‎کميسيون انرژي قرار گرفته است.»


رئيس مجلس شوراي اسلامي شب گذشته در بخشي از گفت و گوي زنده تلويزيوني با مردم تاکيد کرد که از ديگر مواردي که در اصلاح ساختار بودجه بايد مورد توجه قرار گيرد اين است که امروز حدود ۴۵ تا ۵۰ درصد خانواده‌ها ماشين ندارند و ما به ۵۰ درصد افرادي که ماشين دارند سوبسيد انرژي و بنزين مي‌دهيم اما فردي که مستضعف است و در روستا يا شهرستان زندگي مي‌کند و به حمل و نقل عمومي نيز دسترسي ندارد، يارانه نمي‌دهيم.

آيا اين عدالت است فردي که خودش يک ماشين براي رفتن به شمال و يک ماشين براي رفتن به کوير دارد و فرزندش يک ماشين براي دوردور کردن در اندرزگو دارد هر چقدر که مي‌خواهد بنزين ۳۰۰۰ توماني بزند اما يک فرد روستايي هيچ يارانه‌اي دريافت نکند؟ چطور يک پيرمرد روستايي در زهک زابل اين موضوع را متوجه مي‌شود اما بنده که رئيس مجلس هستم از آن درکي ندارم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره