نماد آخرین خبر

آغاز سومین پیش‌فروش تارا و فروش فوری دناپلاس توربواتوماتیک از امروز

منبع
ايسنا
بروزرسانی
آغاز سومین پیش‌فروش تارا و فروش فوری دناپلاس توربواتوماتیک از امروز

ايسنا/گروه صنعتي ايران خودرو از امروز (چهارشنبه) به مدت چهار روز دو طرح پيش‌فروش يکساله و فروش فوق‌العاده را اجرا خواهد کرد. علاوه براينکه سومين مرحله از پيش ‌فروش خودرو تارا در دو مدل دستي و اتوماتيک اجرا مي‌شود؛ دو محصول دناپلاس توربواتوماتيک و وانت آريسان اين گروه خودروسازي در قالب چهاردهمين مرحله فروش فوق‌العاده ايران‌خودرو عرضه مي‌شود.

بر اين اساس، در چهاردهمين مرحله از فروش فوق‌العاده ايران‌خودرو، برخلاف روال هميشگي فروش‌هاي فوق‌العاده که با قيمت قطعي و با موعد تحويل ۹۰ روزه اجرا مي‌شوند؛ اينبار ايران‌خودرو قصد دارد محصول وانت آريسان دوگانه‌سوز را با قيمت قطعي و موعد تحويل ۴۵ روزه عرضه کند.

 نکته قابل توجه در اين فروش اين است که در اين طرح فروش، طبق مصوبه کميته خودرو شروط عدم ثبت‌نام در ۴۸ ماهه گذشته در ايران‌خودرو وسايپا و همچنين داشتن پلاک انتظامي فعال براي متقاضيان خريد وانت آريسان دوگانه سوز اعمال نخواهد شد. 

همچنين در چهاردهمين مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتي ايران‌خودرو، خودرو دناپلاس توربواتوماتيک نيز طبق روال مرسوم فروش‌هاي فوق‌العاده با قيمت قطعي و موعد تحويل ۹۰ روزه عرضه شده است

 علاوه‌براين گروه صنعتي ايران‌خودرو، همزمان با اجراي چهاردهمين مرحله از فروش فوق‌العاده دو محصول خود، سومين مرحله از پيش‌فروش خودروي تازه وارد خودرو " تارا" را در دو مدل دستي و اتوماتيک به مرحله اجرا گذاشته است که براساس آن موعد تحويل تارا با گيربکس دستي، مهر الي اسفند ۱۴۰۰ و خودرو تارا با گيربکس اتوماتيک بهمن الي اسفند ماه ۱۴۰۰ خواهد بود. قيمت هر دو نوع اين خودرو، مطابق با زمان قيمت خودرو در روز تحويل خواهد بود.

ميزان پيش‌پرداخت لازم براي برندگان اين مرحله از پيش‌فروش تارا به تفکيک نوع گيربکس به شرح زير است


اين گروه خودروسازي در راستاي پاسخگويي به نياز مشتريان و با هدف تسريع در مشارکت متقاضيان خريد محصولات، ثبت‌نام براي هر دو طرح ( پيش‌فروش يکساله تارا و فروش فوق‌العاده دناپلاس توربواتوماتيک و وانت آريسان دوگانه‌سوز) را از امروز (چهارشنبه) آغاز کرده و به مدت چهار روز ( تا پايان روز شنبه ۱۶ اسفندماه) اجرا خواهد کرد.

متقاضيان هريک از اين طرح‌ها، مي‌توانند در اين مدت نسبت به ثبت‌نام خودرو موردنظر خود اقدام کنند. همچنان اين امکان براي منتخبان طرح‌هاي قبلي ايران‌خودرو که موفق به واريز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در اين مرحله از طرح‌هاي فروش ايران‌خودرو، اقدام به ثبت‌نام کنند.

همانند روال طرح‌هاي قبلي، پس از پايان مهلت ثبت‌نام و احراز هويت متقاضيان، قرعه‌کشي در حضور نمايندگان نهادهاي نظارتي انجام و اسامي نفرات برگزيده پس از گذشت حداکثر سه روز از پايان زمان ثبت نام، اعلام خواهد شد. پس از آن نيز مشتريان ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا تمام مبلغ خودروهاي طرح فروش فوق‌العاده و مبلغ علي‌الحساب خودرو تارا در طرح پيش‌فروش را واريز کنند. طبيعتا عدم واريز در مدت مذکور، به منزله انصراف خواهد بود. 

 علاه براين همچنان طبق مصوبه کميته خودرو، به‌منظور دستيابي مشتريان واقعي به خودروها، شرايط و محدوديت‌هاي پيشين اعم از ۴۸ ماه از زمان ثبت نام يا تحويل خودرو از شرکت‌هاي ايران‌خودرو و سايپا و نداشتن پلاک فعال شخص متقاضي ( به‌جز وانت آريسان دوگانه‌سوز)، لزوم ارائه گواهينامه رانندگي، شماره تلفن و شماره حساب بانکي به نام متقاضي، ممنوعيت انتقال امتياز و حقوق ناشي از انتخاب شدن در قرعه‌کشي به اشخاص ثالث و عدم امکان صلح و نقل‌و انتقال خودرو حتي به صورت وکالتي وجود دارد.


متقاضيان براي کسب اطلاعات بيش‌تر و ثبت‌نام در اين طرح‌ها، مي‌توانند به پايگاه فروش اينترنتي محصولات ايران‌خودرو به نشاني esale.ikco.ir مراجعه کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره