نماد آخرین خبر

کاهش ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کاهش ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی

ايسنا/ مجموع ارزش بازار جهاني ارزهاي ديجيتالي در حال حاضر ۱۷۸۰ ميليارد دلار برآورد مي‌شود که اين رقم نسبت به روز قبل ۳.۱۷ درصد کمتر شده و بيت کوين در استانه ورود به ۵۵ هزار دلار قرار گرفته است. 

در حال حاضر ۶۵ درصد کل بازار ارزهاي ديجيتالي در اختيار بيت کوين و ۱۲ درصد در اختيار اتريوم قرار دارد.

مدير سابق بخش ارتباطات کاخ سفيد معتقد است که با توجه به رشد سرسام آور پايه پولي آمريکا، شرکت هاي بيشتري بايد در تراز مالي خود بيت کوين نگهداري کنند.

آنتوني اسکراموچي با بيان اينکه بيتکوين راه مناسبي براي خلاصي از نتايج کنفرانس برتون وودز ارائه کرده است، افزود: بيتکوين اين پتانسيل را دارد تا بار ديگر پول را به ابزاري استاندارد تبديل کند که کارکرد بهتري براي طبقات متوسط و ضعيف جامعه خواهد داشت. 

پس از کانادا، حالا قرار است برزيل به عنوان دومين کشور در قاره آمريکا مجوز راه اندازي يک صندوق بورسي ETF مبتني بر بيتکوين را صادر کند. اين صندوق مستقر در شهر سائوپائولو که مجوزهاي لازم را از کميسيون بورس و اوراق بهادار برزيل کسب کرده، قرار است از ماه ژوئن فعاليت خود را در بورس برزيل آغاز کند. اين صندوق چهارمين صندوق مبتني بر ارزهاي ديجتالي خواهد بود که در قاره آمريکا به فعاليت خواهد پرداخت.  

در حالي که برخي از کارشناسان انتظار آغاز دور جديد صعودي ارزهاي ديجيتالي را دارند دولت فرانسه اعلام کرد بيتکوين هاي مصادره شده از هکرها به ارزش ۲۸ ميليون يورو را به حراج خواهد گذاشت. طبق عرف معمول فرانسه حراج دولتي در شرايطي انجام مي شود که دولت انتظار کاهش قيمت آن دارايي را داشته باشد و اين مساله باعث ايجاد ترديدهايي بين معامله گران در خصوص آغاز مسير صعودي بيتکوين شده است.  

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره