نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
اقتصادی

جزئیات ساعت کار و نحوه حضور کارکنان بانک ها در شهر‌های رنگی

منبع
شبکه خبر
بروزرسانی
جزئیات ساعت کار و نحوه حضور کارکنان بانک ها در شهر‌های رنگی

شبکه خبر/ کانون بانک‌ها و موسسات اعتباري خصوصي پيرامون ساعت کار شعب و نحوه حضور کارکنان بانک‌ها با توجه به رنگ بندي شهرها اطلاعيه‌اي صادر کرد.

در اين اطلاعيه آمده است:
«با سلام و تقديم احترام

با توجه به سوالاتي که در خصوص نحوه چگونگي ارائه خدمات بانک‌ها و نحوه حضور کارکنان آنان در روز‌هاي جاري که در بعضي از شهر‌ها از نظر ستاد ملي کرونا تغيير وضعيت هشدار داده‌اند ضرورتاً به استحضار مي‌رساند مطابق يا مفاد نامه شماره ۹۹/۱۸۲۵-ک ه مورخ ۹۹/۹/۱۳ تا اطلاع ثانوي ساعات فعاليت بانک‌ها براي پذيرش مشتريان از ۸ صبح الي ۱۴ بعد از ظهر و در روز‌هاي پنج شنبه تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

حضور کارکنان محترم بانک‌ها در شهر‌ها با هشدار قرمز به ميزان ۵۰% مي‌باشد و ۵۰% بقيه کارکنان مي‌توانند با توجه به نظر مديران محترم مناطق بنحويکه ارائه خدمات شعب متوقف يا با خدشه روبرو نگردد بصورت نوبتي از طريق دورکاري ادامه يابد.

در شهر‌هاي با هشدار نارنجي از جمله تهران و البرز حضور کارکنان به ميزان ۲/۳ خواهد بود و ۱/۳ آنان مي‌توانند مشروط به امکان ارائه کامل به مشتريان از طريق نوبتي دورکاري داشته باشند.

بديهي است در ساير شهر‌ها با هشدار‌هايي با رنگ‌هاي زرد و آبي ارائه خدمات بانکي با حضور صدردرصدي کارکنان خواهد بد.
طبيعتاً رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي (استفاده از لوازم التحرير اختصاصي، مواد ضدعفوني‌کننده، رعايت فاصله مکاني بين افراد و ...) و توصيه و پيشنهاد به مراجعين براي انجام امور بانکي آينده با استفاده از تجهيزات الکترونيکي مورد عنايت همکاران بانکي و به ويژه مديران محترم شعب خواهد بود.

ضمناً خاطرنشان مي‌نمايد تغيير رنگ شهر‌ها با هشدار‌هاي ستاد ملي کرونا در آينده کماکان مشمول مراتب مندرج در نامه حاضر خواهد بود.»

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar