نماد آخرین خبر

اختلالات ارتباطات مخابراتی کشور به دلیل قطع برق

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اختلالات ارتباطات مخابراتی کشور به دلیل قطع برق

ايرنا/مديرکل ارتباطات و امور بين الملل شرکت مخابرات گفت: دليل اصلي اختلالات اخير در حوزه ارتباطات مخابراتي، قطع برق در مناطق مختلف کشور است که علي رغم پيش‌بيني‌هاي انجام شده متاسفانه شاهد اختلال ارتباطات مخابراتي چند ساعته در برخي از مناطق مخابراتي هستيم.

 محمدرضا بيدخام افزود: با توجه به عدم سرمايه گذاري مطلوب در  خريد و نوسازي تجهيزاتي نظير ديزل ژنراتور هاي برق به علت نبود منابع مالي مورد نياز در مواقع قطع برق، شاهد اختلالات ارتباطي در برخي مناطق هستيم که اين نکته از قبل به اطلاع مراجع ذي صلاح حاکميتي رسيده است.

مديرکل ارتباطات و امور بين الملل شرکت مخابرات ايران با تاکيد بر منطقي شدن تعرفه هاي مخابراتي گفت: براي ارايه خدمات و نوسازي و بازسازي تجهيزات مخابراتي با ترميم تعرفه هاي مخابراتي و حمايت دستگاه هاي حاکميتي مي توان توسعه و بهينه سازي تجهيزات مخابراتي را انجام داد.

بيدخام يکي از دلايل افزايش تماس ها با سامانه ۲۰۲۰ را در روزهاي اخير خارج شدن مودم هاي خانگي از مداربه علت قطع برق دانست که اين امر مشکلات زيادي را براي مشتريان به وجود آورده است که اميدواريم هرچه زودتر اين مشکلات با کمک نهادهاي درگير و مسئول به حداقل ممکن برسد.

به گزارش ايرنا،   رييس روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات نيز ديروز اعلام کرده بود: در پي قطعي پراکنده برق در کشور، ۲ هزار دکل مخابراتي نيز از دسترس خارج شدند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره