اکو ایران/ اولین دور از عرضه محصولات پر تقاضایی مثل پژو 207 با حواشی زیادی رو به رو بود. در ساز و کار مزایده‌ای بورس کالا قیمت این خودروها سریعا افزایش پیدا کرد و با محاسبه مالیات‌ها و هزینه‌های دیگری که خریدار باید بپردازد قیمت تمام شده برای مصرف‌کننده به یک قدمی قیمت بازار رسید.

برخی کارشناسان معتقدند این شیوه عرضه تنها به نفع خودروسازان خواهد بود. حال مهدی خطیبی، مدیرعامل ایران‌خودرو از سود کسب شده از شیوه جدید عرضه خودرو می گوید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar