نماد آخرین خبر

یک تهیه کننده موسیقی: قیمت بلیت‌ کنسرت نسبت به سایر کالاها افزایش زیادی نداشته است!

منبع
هنر آنلاين
بروزرسانی
یک تهیه کننده موسیقی: قیمت بلیت‌ کنسرت نسبت به سایر کالاها افزایش زیادی نداشته است!

هنر آنلاين/توتونچيان مي‌گويد با رعايت يک سري نکات بهداشتي و فاصله‌گذاري اجتماعي مي‌توان سالن کنسرت را به يک مکان امن و قابل اطمينان براي مخاطبان تبديل کرد.
محمد حسين توتونچيان تهيه‌کننده موسيقي درباره آخرين وضعيت برگزاري کنسرت‌هاي موسيقي گفت: ما اميدوار هستيم که با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و حفظ فاصله اجتماعي بتوانيم پس از ماه‌هاي محرم و صفر کنسرت‌هاي موسيقي را از سر بگيريم. خوانندگان موسيقي در کشورهاي ديگر با نيمي از ظرفيت سالن کنسرت به روي صحنه مي‌روند.

وي اظهار داشت: ما در ماه‌هاي گذشته شاهد اين بوديم که هنرهاي ديگر از جمله سينما و تئاتر هم فعاليت خود را مجدد آغاز کردند و در حال حاضر فقط موسيقي است که پس از هفت ماه هنوز تعطيل مانده است.

اين تهيه‌کننده موسيقي با ابراز اميدواري از اين که سالن‌هاي کنسرت پس از ماه‌هاي محرم و صفر بازگشايي شود، عنوان کرد: ما با رعايت يک سري نکات بهداشتي و فاصله‌گذاري اجتماعي مي‌توانيم سالن کنسرت را به يک مکان امن و قابل اطمينان براي مخاطبان تبديل کنيم.


توتونچيان در پايان در رابطه با افزايش قيمت بليت‌هاي کنسرت خاطرنشان کرد: در ماه‌هاي اخير قيمت همه کالاها با افزايش روبرو بوده است و طبيعي است که موسيقي هم از اين قاعده مستثني نخواهد بود. افزايش قيمت بليت‌هاي کنسرت 25 درصد خواهد بود که به نسبت ساير کالاها که حتي افزايش صد درصدي داشته‌اند، افزايش چندان بالايي نداشته است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar