نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موسیقی

۵۹ آلبوم و تک آهنگ اجازه انتشار گرفتند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
۵۹ آلبوم و تک آهنگ اجازه انتشار گرفتند

ايسنا/دفتر موسيقي معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ظرف هفته گذشته مجوز ۵۹ آلبوم و تک آهنگ را صادر کرده است.
به نقل از روابط عمومي دفتر موسيقي، اين آثار شامل پنج آلبوم موسيقي در ژانرهاي سنتي (يک آلبوم) و پاپ (چهار آلبوم) و ۵۴ تک آهنگ در ژانرهاي سنتي (۲ قطعه)، پاپ (۴۳ قطعه) و تلفيقي (۹ قطعه) بوده‌اند.

آلبوم‌هاي «رودين» به آهنگسازي و خوانندگي ميلاد رضا، «ستاره دنباله دار» به آهنگسازي و خوانندگي ميثم گودرزي، «نگاه» به آهنگسازي مجيد رضازاده و خوانندگي امين عراقي، «سرمازده» به آهنگسازي و خوانندگي ميرحسين حسيني و آلبوم موسيقي سنتي «زخمه» به آهنگسازي و خوانندگي مسعود ميرزاحمد مجوز انتشار دريافت کرده‌اند.  

از ميان تک قطعه‌هايي که مجوز انتشار آنها صادر شده مي توان به قطعه «عشق» به خوانندگي حسام الدين سراج و آهنگسازي فريد الهامي، قطعه «نگار بي وفا» به خوانندگي سالار عقيلي و آهنگسازي مسعود تديني، قطعه «نوروز ما» (به پاسداشت طبيعت و نوروز) به خوانندگي محمد رشوند و آهنگسازي رامين عبداللهي، قطعه عاشورايي «ديدار» به خوانندگي امير شيشه گران و آهنگسازي فريد نادري، قطعه «جمعه بي شنبه» به خوانندگي فريدون آسرايي و اهنگسازي پيام شفاهي و «فصل پريشان شدنم» به خوانندگي و آهنگسازي علي زند وکيلي اشاره کرد.


در شش ماهه نخست سال جاري، سالار عقيلي براي چهار قطعه ديگر به نام‎هاي «مي‌ترسم»، «مادر» (به مناسبت روز مادر)، «باران بهاري» و «دلبسته شدم» از دفتر موسيقي مجوز دريافت کرده است.

به نظر مي رسد ميزان درخواست مجوز براي آثار پاپ و تلفيقي بيشتر شده و آثار ارائه شده در حوزه سنتي افزايش نداشته است.

براي اين آثار صرفا مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختيار مالک اثر خواهد بود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar