نماد آخرین خبر

«۲۰۱۹۷» شنیدنی شد/ یک آلبوم جدید عاشقانه به سبک نئوکلاسیک

منبع
مهر
بروزرسانی
«۲۰۱۹۷» شنیدنی شد/ یک آلبوم جدید عاشقانه به سبک نئوکلاسیک

مهر/ رضا رحماني از نوازندگان و آهنگسازان موسيقي کشورمان در تازه‌ترين فعاليت موسيقايي خود آلبومي جديد در سبک نئوکلاسيک با نام «۲۰۱۹۷» منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، آلبوم «۲۰۱۹۷» عنوان يکي از تازه‌ترين آلبوم‌هاي منتشر شده در کشورمان است که با آهنگسازي و نوازندگي رضا رحماني در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

«الهام»، «تکرار تو»، «دورتر از من»، «عبور»، «پل»، «همسفر خيال»، «تا بي‌نهايت زير صفر» و «آرام آبي» قطعاتي هستند که در اين آلبوم گنجانده شده‌اند.

در توضيحات تکميلي اين آلبوم آمده است: «آلبوم ۲۰۱۹۷ جديدترين اثر رضا رحماني آهنگساز و تنظيم کننده ايراني است که در سال ۹۹ در سبک نئوکلاسيک و نيو ايج تهيه و منتشر شده است. رنگ آميزي و هارموني قطعات وي، به گونه‌اي است که فضايي اتمسفريک و عاشقانه را در ذهن تداعي مي‌کند. به بهانه تسهيل در انتقال حس آلبوم، ايجاد حال خوب در مخاطب و سهولت دسترسي به آثار، اين آلبوم به دور از مسائل مادي، به صورت رايگان در اختيار مخاطبان قرار گرفته است. اين آلبوم علاوه‌بر انتشار در ايران، در تمام فروشگاه‌هاي معتبر و آنلاين جهان نيز در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.»


در توضيح پيشينه فعاليت‌هاي رضا رحماني نيز آمده است: «رضا رحماني نيز از جمله هنرمنداني است که فعاليت خود را طي سال‌هاي اخير در عرصه آهنگسازي، نوازندگي و تنظيم انجام داده است. او به گفته خودش يک هنرمند مولتي اينسترومنتاليست ايراني است که نخستين آلبوم رسمي خود را با نام «۲۰۱۹۷» در سبک نئوکلاسيک / نيوايج با رنگ آميزي آرام بخش و عاشقانه منتشر کرده است. وي به نوعي خودآموخته موسيقي است که از سال ۶۹ نوازندگي و آهنگسازي را شروع کرده است. ساختار کلي برخي آثار وي به گونه‌اي است که حال و هواي موسيقي فيلم را در ذهن شنونده تداعي مي‌کند. او در حوزه نوازندگي بر سازهاي پيانو، گيتار اسپانيش، گيتار الکتريک، گيتار باس، تار و سه تار نيز تسلط دارد.»

آلبوم موسيقي «۲۰۱۹۷» به آهنگسازي و تنظيم رضا رحماني با مجوز شماره ۱۳۹۸-۲۷۰۱ دفتر موسيقي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره