1. برگزیده
عکس

عکس/ دختر بچه ای که بر اثر اسیدپاشی سوخت

منبع
بروزرسانی
عکس/ دختر بچه ای که بر اثر  اسیدپاشی سوخت
خبرگزاري مهر: بامداد اواخر ارديبهشت‌ماه سال گذشته مردم روستاي «همت‌آباد» بم با صداي زني روبرو شدند که بلند فرياد مي‌زد «سوختم» و از مردم درخواست آب مي‌کرد.هرچند همسايه‌ها در لحظات اوليه تصور مي‌کردند که اين زن 24 ساله دچار برق‌گرفتگي شده است اما هنگامي که صورت تخريب شده او و دختر دو و نيم ساله‌اش را ديدند متوجه شدند که اين زن قرباني اسيدپاشي شوهر معتادش شده است.جراحي پلاستيک رعنا دختر 4 ساله سميه براي جدا کردن انگشتانش در يکي از بيمارستانهاي تهران انجام شد.