logo
  1. برگزیده
سیاسی

زمان مناظره ۶ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۳

منبع
ايسنا
بروزرسانی
زمان مناظره ۶ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۳

ایسنا/ در راستای فضای تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری، پنج مناظره چهار ساعته از شبکه یک سیما تهیه و پخش خواهد شد. اولین مناظره فردا؛ دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ با حضور شش کاندیدای این انتخابات برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا گفته شده است که این مناظرات در ساختمان شیشه‌ای سازمان صداوسیما با تفاوت‌هایی در محتوا و نحوه اجرا و همچنین زمان پخش، نسبت به دوره‌های قبل این مناظره‌ها با اجرای مهدی خسروی گوینده خبر همراه خواهد بود.  جزئیاتی از این مناظره ها که مدت زمان پخش آن چهار ساعت است را در جدول زیر مرور کنید.

روزتاریخساعت
مناظره اولدوشنبه۲۸ خرداد۱۴۰۳۲۰تا ۲۴
مناظره دومپنجشنبه۳۱ خرداد ۱۴۰۳۲۰ تا ۲۴
مناظره سومجمعه ۱ تیر ۱۴۰۳۲۰ تا ۲۴
مناظره چهارمدوشنبه۴ تیر ۱۴۰۳۲۰ تا ۲۴
مناظره پنجمسه شنبه۵ تیر ۱۴۰۳۱۲:۳۰ تا ۱۶

اعلام شده است که در پاسخ به درخواست مردم،  هیئات مذهبی و تشکل‌های مردمی برگزار کننده جشن عظیم غدیر و به منظور بهره‌مندی مردم از مشاهده آخرین مناظره و شرکت در این جشن پرشکوه، ساعت برگزاری مناظره پنجم در روز سه شنبه ۵ تیر، از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ پخش خواهد شد. 

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی ، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده، محمدباقر قالیباف کاندیداهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هستند.

هر نامزد ریاست جمهوری، در برنامه مناظره‌های انتخاباتی، فرصت ۱۰۵۰ دقیقه‌ای برای تبلیغات خواهد داشت.

«مناظره‌های انتخاباتی» به صورت زنده از هر سه کانال شبکه جهانی جام‌جم پخش خواهد شد. محورهای برنامه‌های مناظره و میزگردها قبل از برنامه به اطلاع ستادهای نامزدها رسانده خواهد شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar