بازداشت عوامل تروریستی سرویسهای اطلاعاتی بیگانه در خوزستان
بروزرسانی
شفاف: به همت وزارت اطلاعات عناصر تروريستي وابسته به سرويسهاي اطلاعاتي در استان خوزستان دستگير شدند.
با الطاف الهي و توجهات حضرت ولي عصر (عج) و با تلاشهاي شبانهروزي سربازان گمنام امام زمان (عج)، در چند روز گذشته تعدادي از عناصر تروريست وابسته به سرويسهاي اطلاعاتي بيگانه که با انجام چندين مورد بمبگذاري در شبکههاي انرژي استان خوزستان در صدد اخلال در امنيت استان و ايجاد ناامني در زندگي شهروندان خوزستان بودند به همراه مقدار قابل توجهي مواد منفجره و اقلام ارسال شده از يکي از کشورهاي حاشيه خليج فارس شناسايي و بازداشت شدند.
به گزارش روابط عمومي وزارت اطلاعات، اين عناصر با هدايت سرويسهاي جاسوسي غربي _ صهيونيستي در صدد اقدامات خرابکارانه ديگري بودند که به لطف الهي کشف و خنثي گرديد.
در اين عمليات تعداد هفت بمب آماده انفجار و وسايل ارتباطي و مخابراتي کشف و ضبط گرديده است.
اطلاعات تکميلي مربوط به اين تيم تروريستي متعاقبا به استحضار ملت شريف ايران خواهد رسيد.