نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

انتقاد ثابتی به پزشکیان درخصوص انتخاب اعضای دولت

منبع
ايسنا
بروزرسانی

ایسنا/ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بار دیگر رژیم صهیونیستی نشان داد در ترور و جنایت هیچ خط قرمزی ندارد اما عده‌ای در داخل کشور در نقش بلندگوهای رژیم صهیونیستی مدعی هستند نباید پاسخ این جنایات را بدهیم.

امیرحسین ثابتی در نطق میان دستور خود در جلسه امروز مجلس گفت: کمتر از دو هفته قبل قهرمان مردم فلسطین، اسماعیل هنیه در همینجا مهمان ما بود و بار دیگر رژیم صهیونیستی نشان داد در ترور و جنایت هیچ خط قرمزی ندارد اما عده ای در داخل کشور در نقش بلندگوهای رژیم صهیونیستی مدعی هستند نباید پاسخ این جنایات را بدهیم. درحالی که امروز هرکس که خواستار امنیت و ثبات کشور است باید بیش از گذشته خواهان پاسخی محکم و بازدارنده باشد. تقابل خیر و شر پایان ندارد.

وی ادامه داد: ضمن تشکر از افتخار آفرینان المپیک باید از ورزشکار الجزایری که نماینده رژیم صهیونیستی را تحریم کرد، تشکر کرد. جا دارد از چنین افرادی دعوت کنیم و وزارت ورزش نیز نقش آفرین باشد.

وی گفت: آقای پزشکیان موفقیت شما موفقیت همه ماست و وظیفه داریم به شما و دولت شما کمک کنیم. موفقیت شما با هر کابینه ای مقدور نخواهد بود.‌ نمی‌شود دم از وحدت و وفاق ملی زد اما فردی را که حاج قاسم مزاحم خواند و نماد شکاف ملی است را در پستوهای دولت سمت داده شود.

ثابتی در پایان یادآور شد: لیستی که آقای قالیباف از دولت خواندند نشان می‌دهد میانگین سنی آن بالای ۶۰ سال است و همان اشکال دولت آقای روحانی در حال رخ دادن است. سه ماه از آغاز به کار مجلس دوازدهم می‌گذرد. کشور مشکلات زیادی دارد و منابع ما نیز محدود است. برای تحول در عرصه حکمرانی باید در ابتدا بر خودمان سخت بگیریم. در همین ابتدای مجلس دوازدهم بر ریخت و پاش های خودمان نظارت کنیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره