نماد آخرین خبر

دبیرکل حزب ندای ایرانیان: مجلس برای ادامه فضای همدلی به وزرای پیشنهادی رأی اعتماد دهد

منبع
ايرنا
بروزرسانی

ایرنا/ دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تأسی از رهبری و فضای همدلی و وفاقی که در کشور وجود دارد، به وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور رأی اعتماد دهند.

«سید شهاب‌الدین طباطبایی» با اشاره به لزوم همکاری مجلس و رأی اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس، موضع خود را در حمایت از دولت و کابینه اعلام کردند.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان اضافه کرد: ان‌شاءالله نمایندگان هم به تأسی از رهبری و فضای همدلی و وفاقی که در کشور وجود دارد، به وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور رأی می‌دهند.

فهرست وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، امروز یکشنبه ۲۱ مردادماه به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد.
به گفته سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، کمیسیون‌های تخصصی مجلس از عصر امروز، بررسی برنامه‌ها، اهداف و دیدگاه‌های وزرای پیشنهادی دولت را در دستور کار خواهند داشت و این روند در روزهای بعد به صورت دو شیفت در کمیسیون‌ها پیگیری خواهد شد.
علیرضا سلیمی همچنین خبر داد که وزرای پیشنهادی دولت در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت و آخر هفته جاری نیز کمیسیون‌ها نتیجه بررسی‌های انجام شده و جمع‌بندی را به هیات رئیسه اعلام خواهند کرد.
از شنبه آینده (۲۷ مردادماه) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز خواهد شد و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مردادماه) ادامه خواهد داشت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر