نماد آخرین خبر

قدردانی عثمانی از پزشکیان برای استفاده از اهل سنت در دولت

منبع
ايسنا
بروزرسانی
قدردانی عثمانی از پزشکیان برای استفاده از اهل سنت در دولت

ایسنا/ نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای ضمن قدردانی از رئیس‌جمهور برای استفاده از اهل سنت در کابینه دولت گفت: ما در مجلس شورای اسلامی، بر حسب وظیفه و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری از اقدامات خردمندانه، دلسوزانه و عالمانه دولت، شجاعانه‌تر از قبل حمایت خواهیم کرد و ذره‌ای از منافع عمومی مردم و کشور کوتاه نخواهیم آمد.

متن نامه محمدقسیم عثمانی نماینده اهل سنت مجلس به مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور به شرح زیر است.
«بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران
ضمن عرض تبریک این ایام و یاد شهدای دولت و آرزوی توفیق دولت چهاردهم، بر خود واجب می‌دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را بابت وفای به عهد جنابعالی در استفاده از شایستگان اهل سنت، خدمت مبارکتان معروض دارم و اینکه مطالبه‌گری دوستانه ابتدایی ما امروز به تقدیرات خالصانه از استفاده حداقل یک نفر در کابینه دولت مبدل شده است، آن چیزی است که بنده به دنبال آن بودم که به لطف خداوند متعال، عنایت ویژه رهبری عزیز و تلاش مجدانه جنابعالی اتفاق افتاد.
اقدامات متفاوت و متکی به حق و انصاف، جنابعالی را از دیگران متمایز نموده است و مردم ما به‌خوبی این تفاوت را درک نموده‌اند. بدون شک برای لایه‌های بعدی دولت نیز نگاه توسعه یافته و شایسته سالارانه دولت جنابعالی متضمن وفاق ملی و گسترش دامنه وفاق در دولت حضرتعالی خواهد بود و امروزه همه نخبگان کشور، که قبلا خود را ممنوع‌الورود به دایره دولت می‌دیدند، این امکان را برای خود فراهم می بینند که از ظرفیت آن‌ها در جهت تحقق شعارهای متعالی دولت چهاردهم، استفاده شود.
ما نیز در مجلس شورای اسلامی، بر حسب وظیفه و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و براساس احساس مشارکت در موفقیت شما در عرصه انتخابات از اقدامات خردمندانه، دلسوزانه و عالمانه دولت شما، شجاعانه‌تر از قبل حمایت خواهیم کرد و ذره‌ای از منافع عمومی مردم و کشور کوتاه نخواهیم آمد.
در پایان توفیق جنابعالی را در تحقق باورها و شعارهای برخاسته از باورتان را از خداوند منان مسالت می‌نمایم و شجاعت مومنانه همراه با توفیق و اثرگذاری مثبت و سازنده‌تان را از درگاه باری‌ تعالی خواستارم.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر