نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

واکنش پزشکیان به کامنت یک کاربر فضای مجازی: گاهی آدم جا می‌ماند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
واکنش پزشکیان به کامنت یک کاربر فضای مجازی: گاهی آدم جا می‌ماند

ایرنا/ رئیس‌جمهور در واکنش به اظهارنظر یکی از کاربران شبکه‌ اجتماعی برای یادآوری تبریک نایب‌قهرمانی تیم ملی نجات غریق بانوان ایرانی در مسابقات پارالمپیک، از اقدام این فعال فضای مجازی قدردانی کرد.

در پی پیام تبریک «مسعود پزشکیان» برای قهرمانی ورزشکار کشورمان در رشته پرتاب نیزه یک کاربر در فضای مجازی در شبکه اجتماعی ایکس به وی یادآور شد که نایب‌قهرمانی تیم ملی نجات غریق زنان ایران در جهان را هم تبریک بگوید.
رئیس‌جمهور در واکنش به پیام این کاربر نوشت: اخبار خوب و افتخارآمیز ورزشی این روزها آنقدر زیاد است که گاهی آدم جا می‌ماند و چه خوب که یادآوری کردید. نایب‌قهرمانی تیم نجات غریق زنان ایران را هم تبریک عرض می‌کنم.



 «سعید افروز» قهرمان و رکورددار جهان و پارالمپیک در ادامه رقابت‌های پارادو و میدانی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس‌ در ورزشگاه استادوفرانس، امروز در رشته پرتاب نیزه کلاس F۳۴ به مصاف هفت ورزشکار از کشورهای چین، کلمبیا (۲ ورزشکار)، مراکش، برزیل، چین و عراق رفت.
️افروز که به‌عنوان چهارمین ورزشکار پرتاب‌های خود را انجام داد، عملکردی شگفت‌انگیز داشت. او در سه‌ پرتاب نخست خود سه بار رکورد جهان‌ و پارالمپیک را که در اختیار خودش بود با رکوردهای ۴۰.۱۸، ۴۰.۶۷ و ۴۱.۱۶ متر جابه‌جا کرد.
️ورزشکار ایرانی در ادامه با رکوردهای ۳۹.۸۷ و ۴۰.۸۶ متر در پرتاب‌های چهارم و ششم‌ به کار خود پایان داد.
در پایان این رقابت افروز با رکورد ۴۱.۱۶ متر در صدر ایستاد و قهرمانی خود در پارالمپیک توکیو را تکرار کرد و همچنین موفق شد تا سومین طلای کاروان‌ «فرزندان ایران» را در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به ارمغان بیاورد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar