نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

لفاظی نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل: ایران از ۶ جبهه حملاتی را علیه ما راه‌اندازی کرده است

منبع
فارس
بروزرسانی
لفاظی نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل: ایران از ۶ جبهه حملاتی را علیه ما راه‌اندازی کرده است

فارس/ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد که این رژیم به دنبال صلح است.

نتانیاهو در آغاز سخنرانی خود گفت که به دلیل آنکه اسرائیل در حال جنگ است امسال در مجمع عمومی سازمان ملل حاضر شود. او با وجود این گفت: «اما تصمیم گرفتم تا بیایم و به نیابت از مردمم، به نیابت از کشورم و به نیابت از حقیقت سخن بگویم.»
وی در ادامه مدعی شد: «حقیقت این است: اسرائیل دنبال صلح است. اسرائیل مشتاق به صلح است.»نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که هنگام سخنرانی در سازمان ملل با ترک سالن توسط نمایندگان کشورهای مختلف مواجه شد، در این سخنرانی مدعی شد «اسرائیل مشتاق صلح است»
اما در عین حال گفت: با هرگونه حکمرانیِ حماس بر غزه پس‌از جنگ مخالفیم و حمله به لبنان را تا زمانی که به اهدافمان برسیم، ادامه می‌دهیم.نتانیاهو در ادامه با تکرار اتهاماتش علیه ایران گفت: بعداز ۷ اکتبر، ایران از ۶ جبههٔ دیگر حملاتی را علیه اسرائیل راه‌اندازی کرده است. ایران به‌دنبال گسترش افراط‌گرایی به فراسوی خاورمیانه است و به همین دلیل است از شبکه‌های تروریستی در هر ۵ قاره حمایت مالی می‌کند.نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که نظامیانش در یک سال گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر را در غزه و لبنان به شهادت رسانده‌اند، گفت: دنیا ما را به نسل‌کشی متهم می‌کند؛ درحالی‌که ما داریم از خودمان در برابر نسل‌کشی محافظت می‌کنیم! نتانیاهو درباره لبنان گفت اسرائیل حملات به لبنان را «تا زمانی که به اهدافمان برسیم» ادامه خواهد داد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر