36
244
0

ایسنا/ رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با هشدار به سران شورای همکاری خلیج فارس گفت: قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.
به گزارش ایسنا، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:
«به سران شورای همکاری خلیج فارس هشدار میدهیم، قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.
دیدید که پایگاههای نظامی آمریکا در کشورهایتان چگونه به جای تامین امنیت، به منبع تهدید بدل شد.
قدرت موشکی، پهپادی و همچنین مدیریت تنگه هرمز، خط قرمز جدی ایران است.
تنها راه تامین امنیت منطقه، فاصله گرفتن از امریکاست.»