رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: ایران آماده برخورد قاطع با هرگونه نقض تفاهمنامه است
خبرگزاري دانشجو
بروزرسانی
خبرگزاری دانشجو/ عزیزی، رئیس ستاد هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی: ایران برای برخورد قاطع با هرگونه رفتاری که مغایر با تفاهمنامه امضا شده، ناقض امنیت یا عبور از خطوط قرمز کشور باشد، آمادگی کامل دارد.
▪️پاسخ قاطعانه و شجاعانه نیروهای مسلح به نقض آتشبس اخیر از سوی آمریکا، گواه این مدعاست و پس از این نیز هرگونه بدعهدی آنان، پاسخی پشیمانکننده را به همراه خواهد داشت.
▪️آمریکا و تمام کشورهایی که قصد عبور از تنگه هرمز را دارند، باید بدانند که عبور از این آبراه حیاتی تنها با احترام به اقتدار و خطوط ترسیمشده ایران امکانپذیر است.
▪️امروز تنگه هرمز تحت مدیریت هوشمند نیروهای مسلح، به ویژه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد و با هرگونه تخطی از دستورالعملها و مسیرهای پیشبینیشده، با قاطعیت برخورد خواهد شد.


















