18
0
0
مهر/ حاجی صادقی گفت: نکته سومی که احساس کردم ممکن است به ایشان (قای جلیلی) جفا شده باشد، این بود که آیا افشای اسناد دارای طبقهبندی بالا با اراده ایشان بوده است؟ گفتم خیر، آقا ایشان چنین چیزی را قبول نداشتند و منتقد کسانی بودند که اسناد را بدون اذن و بدون رعایت ملاحظات بیان و افشا میکنند.
خود ایشان بیش از همه از این اسناد و مکاتبات باخبر است، اما هرگز حاضر نشده است به خاطر حفظ امنیت و اسرار نظام، هیچیک از آنها را افشا کند. لذا من باز هم عرض میکنم و از خود ایشان و برادر عزیزمان جناب آقای دکتر جلیلی درخواست میکنم که خودشان بیایند و روشنگری کنند. همچنین به کسانی که به عنوان طرفدار یا مخالف ایشان صحبت میکنند عرض میکنم مواظب باشند از مرز تقوا خارج نشوند.