محمود صلاحی، : رسانهها 'شایعه' کردند که از سمت خود استعفا دادهام در حالیکه استعفا ندادم/ قرار نیست دیگر در این دولت بمانم و مزاحم آن باشم
بروزرسانی
به گزارش خبرنگار «نسيم»، استاندار اسبق خراسان رضوي در اين مراسم که در سالن صباي صدا و سيماي اين استان در حال برگزاري است افزود: قرار نيست پست جديدي در اين استان بگيرم و يا معاون وزير بشوم، قرار هم نيست بار ديگر به سپاه برگردم، ديگر نميخواهم در اين دولت مزاحم باشم. صلاحي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام گرفته در مدت سه ساله تصدي استانداري خراسان رضوي، احداث 11 بيمارستان، احداث شهرک دانش و سلامت، رسيدن به جايگاه دوم در صادرات کشور پس از تهران و فعاليت 50 درصد ناوگان ريلي و 46 درصد ناوگان ريلي کشور در اين استان را از جمله اقدامات استانداري عنوان کرد. منبع : نسيم