نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

فعال اصولگرا: رئیسی و فتاح کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نیستند

منبع
ايلنا
بروزرسانی
فعال اصولگرا: رئیسی و فتاح کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نیستند

ايلنا/ يک فعال سياسي اصولگرا، گفت: اين اسامي را که براي انتخابات بيان مي‌کنند، گمانه‌زني‌هاي بيروني است در حاليکه اصل مساله فعلا منتفي است. به نظر من هم در حال حاضر خيلي زود است که بخواهيم در خصوص انتخابات رياست جمهوري صحبت کنيم، مساله رياست جمهوري يک امر عادي نيست که به سادگي بشود در مورد آن صحبت کرد.

احمد کريمي اصفهاني عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري در گفت‌وگو با ايلنا، درخصوص مطرح شدن احتمال کانديداتوري پرويز فتاح در انتخابات رياست‌جمهوري با توجه به سخنان اخير او، گفت: فتاح قرار نيست در انتخابات رياست جمهوري کانديدا شود و هيچ تصميمي در اين خصوص ندارد، شايد در گذشته چنين مساله‌اي از سوي جبهه پايداري مطرح شده بود اما در حال حاضر اينطور نيست و به نظر من در همين جايي که حضور دارد، خواهد ماند.

وي همچنين درخصوص مطرح کانديداتوري سيد ابراهيم رييسي در انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: کانديداتوري آقاي رييسي در انتخابات هم منتفي است و ايشان کانديداي انتخابات نيستند.

دبيرکل جامعه اسلامي بازار و اصناف، در ادامه اظهار داشت: اين مواردي که مطرح مي‌شود و اسامي افراد را براي انتخابات بيان مي‌کنند، گمانه‌زني‌هاي بيروني است در حاليکه اصل مساله فعلا منتفي است. به نظر من هم در حال حاضر خيلي زود است که بخواهيم در خصوص انتخابات رياست‌جمهوري صحبت کنيم، مساله رياست جمهوري يک امر عادي نيست که به سادگي بشود در مورد آن صحبت کرد.

وي در ادامه در پاسخ به سوالي درباره مهمترين ويژگي دولت منتخب در انتخابات آينده، بيان داشت: رييس‌جمهور آينده چه اصلاح‌طلب باشد و چه اصولگرا نياز است که سوابق اقتصادي کارنامه کاري‌اش از ساير جنبه‌ها بيشتر و پررنگ‌تر باشد، تا بتواند مسائل اقتصادي و مشکلات را حل کند. چراکه در دولت آقاي روحاني از نظر مسائل اقتصادي تقريبا وضعيت خوبي براي مردم نبود. از همان ابتدا هم در جلسه‌اي که با ايشان داشتم عرض کردم که اشتباه ايشان اين است که تمام تخم مرغ‌ها را در يک سبد گذاشته و همه توجه ايشان به جاي اينکه به داخل باشد، به بيرون است، خيلي بيشتر از همه موضوعات براي برجام وقت گذاشت و اين هم به او نتيجه نداد.

کريمي اصفهاني در ادامه گفت: اگر آقاي روحاني همين ميزان توجهي را که به غرب داشت براي داخل صرف مي‌کرد، به نظر مي‌رسد خيلي از مشکلات و معضلات ما تاکنون حل شده بود چراکه بخش قابل توجهي از مشکلات ما داخلي است و مربوط به بيرون از کشور نيست که برجام بخواهد اين را حل کند. سوءمديريت‌ها در داخل باعث شده است که نتوانيم به راهکارهاي درست برسيم و در نتيجه شرايط را به نحوي بحراني کرديم که اکنون ديگر پاسخگوي خيلي از مسائل نيستيم.

وي افزود: هر فردي که در انتخابات آينده مي‌خواهد کانديدا شود، فارغ از اينکه اصلاح‌طب باشد يا اصولگرا، بايد حتما توجه کند که رزومه و کارنامه‌اي داشته باشد که مشکلات مردم و کشور را حل کند.

اين فعال سياسي اصولگرا در ادامه بيان داشت: البته مجددا تاکيد مي‌کنم که اکنون براي پرداختن به مساله کانديداها زود است، به ويژه در جريان اصولگرايي افراد زيادي نيستند که چنين تصميمي داشته باشند و بيشتر افرادي که شما اسم برديد، کساني هستند که شايد تصميمي براي کانديدا شدن نخواهند گرفت.

عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري در خصوص فعاليت هاي اين تشکل اصولگرا در خصوص انتخابات، گفت: در  جبهه پيروان جلساتي در اين رابطه داريم و تلاش خواهيم کرد به جمع‌بندي مناسبي در اين راستا برسيم،  البته يک کار گسترده‌اي هم در اين راستا انجام خواهيم داد، اما آنچه که مسلم است اين است که لازمه انتخابات وحدت است و اين مساله‌اي است که به طور طبيعي انجام خواهد شد و بيشتر مباحث ما هم حول محور وحدت و يکپارچگي است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر