نماد آخرین خبر

توئیت رضایی با حال و هوای محرمی

منبع
مهر
بروزرسانی
توئیت رضایی با حال و هوای محرمی

مهر/ دبير مجمع تشخيص گفت: رويارويي مسئولانه عزاداران حسيني با جو کرونازده و عمل به تشريفات خاص برگزاري مراسم سرور و سالار شهيدان نشان داد اقامه عزاداري‌ها جهادي بزرگ است که عقب‌نشيني ندارد.


 محسن رضايي روز جمعه در صفحه اجتماعي خود در اينستاگرام درباره فضاي عاشورايي کشور در ايام کرونا نوشت: هرچه زمان جلوتر مي‌رود، جمعيت بيشتري از مردم به امام حسين (ع) نزديک‌تر مي‌شوند. گويي کربلا و عاشورا از گذشته به آينده منتقل شده و هر نسلي فزون‌تر از نسل قبل به حسين مي‌گرايد.

وي افزود: راهپيمايي امدادي نسل به نسل بشر به سوي کربلا و عاشورا، روز به روز پرشمارتر مي‌شود. نسلي مي‌رود نسل بعدي عاشق تر و با جمعيت بيشتر به پيش مي‌رود. اين تغيير کمي و کيفي را مي‌توان در راهپيمايي بزرگ اربعين ديد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره تلاش‌هاي دشمنان براي خاموش کردن مشعل عاشورا نيز نوشت: صدام، داعش، کرونا، آمريکا و رژيم غاصب صهيونيستي نتوانسته و نخواهند توانست از رواج و افزايش اين گرايش و راهپيمايي تاريخي جلوگيري کنند.

رضايي تصريح کرد: با اين حساب؛ رويارويي مسئولانه عزاداران حسيني با جو کرونازده و عمل به تشريفات خاص برگزاري مراسم سرور و سالار شهيدان نشان داد اقامه عزاداري‌ها جهادي بزرگ است که عقب نشيني ندارد.

وي گفت: ضمن عرض تسليت اين ايام به همه سوگواران حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام از شما التماس دعا دارم و ياد برادر عزيزتر از جانم، حاج قاسم شهيد را که در جوار حضرت سيدالشهداست، گرامي مي‌دارم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر