نماد آخرین خبر

نماینده کلیمیان در مجلس: توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) محکوم است

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
نماینده کلیمیان در مجلس: توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) محکوم است

آخرين خبر/ همايون سامه‌يح گفت: توهين نشريه فرانسوي به قرآن کريم اقدامي غيرقابل توجيه است و پيروان اديان الهي امثال چنين رفتارهايي را محکوم مي‌کنند.

نماينده کليميان ايراني در مجلس با اشاره به اقدام توهين‌آميز نشريه فرانسوي به قرآن کريم گفت: توهين نشريه فرانسوي به قرآن کريم از جانب پيروان همه اديان و حتي ادياني مثل بودا و غيره محکوم و غيرقابل توجيه است.

وي افزود: ما شاهد ادعاي فرانسوي‌ها در حوزه آزادي بيان هستيم و مي‌بينيم که آنها توهين‌شان به ديگران را آزادي بيان قلم مي‌کنند.

نماينده کليميان ايران در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: آزادي بيان تا زماني است که گفتار کسي موجب رنجش خاطر ديگري نشود والا اين معنايش آزادي بيان نيست و توهين به ديگران است.

سامه‌يح خاطرنشان کرد: اهانت نشريه شارلي ابدو به پيامبر اسلام(ص) موجب رنجش خاطر مسلمانان جهان شده و ما ايرانيان کليمي اين اقدام را محکوم مي‌کنيم و آن را غيرقابل قبول و غير قابل توجيه مي‌دانيم.

وي افزود: پس از اين هم شاهد رفتارهاي مشابه از سوي غربي‌ها بوده‌ايم و همواره ما ايرانيان کليمي چه در موارد قبلي و چه موارد اخير موضع‌مان را در مورد اين رفتار توهين‌آميز اعلام کرده‌ايم و اين گونه رفتارهاي اهانت آميز محکوم و غيرقابل پذيرش است.

نماينده کليميان ايران در مجلس در پايان گفت:‌ غرب سعي دارد با اين گونه رفتارها افکار و اذهان عمومي خود را به مسائل ديگر منحرف کند تا به شکست‌هاي سياسي، اقتصادي و غيره خود را از کانون توجهات خارج کند و روي آن سرپوش بگذارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر