نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

روند سقوط درآمد نفتی از زبان روحانی: نزول درآمد ۱۲۰ میلیارد دلاری به ۲۰ میلیارد دلار

منبع
انتخاب
بروزرسانی
روند سقوط درآمد نفتی از زبان روحانی: نزول درآمد ۱۲۰ میلیارد دلاری به ۲۰ میلیارد دلار

انتخاب/ رئيس جمهور گفت: همچنين اين يک واقعيت مهم است که درآمدهاي نفتي کشور که در سال 1390 بيش از 120 ميليارد دلار بود در سال گذشته به اندکي بيش از 20 ميليارد دلار کاهش يافته است و اين نشان مي دهد که با چه مشکلاتي جامعه ما روبرو است
 
حجت الاسلام و المسلمين  حسن روحاني روز يکشنبه در آيين آغاز رسمي سال تحصيلي 1400- 1399 دانشگاه هاي و مراکز آموزش عالي و فناوري کشور، گفت: اعتماد مردم بر مبناي کارکرد نظام و دولت است و اگر مردم ببينند که مسوولان و دست اندرکاران کار و تلاش مضاعف مي کنند اعتمادشان مضاعف مي شود.
روحاني با اشاره به تحميل تحريم هاي شديد به کشور از سوي دشمنان و همچنين شيوع بيماري کرونا و اثرات اينها بر اقتصاد و زندگي مردم گفت: در اين سالها نگذاشتيم دشمنان به هدف هاي اصلي خود که شکستن ابهمت نظام، درمانده کردن مردم، تسليم کشور و نظام در برابر خواست ناحق آنها بود، دست يابند.
رئيس جمهور افزود: همچنين اين يک واقعيت مهم است که درآمدهاي نفتي کشور که در سال 1390 بيش از 120 ميليارد دلار بود در سال گذشته به اندکي بيش از 20 ميليارد دلار کاهش يافته است و اين نشان مي دهد که با چه مشکلاتي جامعه ما روبرو است.
 روحاني در عين حال تاکيد کرد که بايد روي پاي خود بايستيم و به درون بنگريم و از توانمندي هاي داخلي استفاده کنيم و چشممان به بيرون نباشد اما اين واقعيت هم هست که بدون تعامل با جهان، زندگي سخت و گاهي در مواردي ناممکن است.

رئيس جمهور گفت: بايد روي پاي خود بايستيم و شرايط تعاملي با جهان را فراهم کنيم چرا که دشمن مي خواهد رابطه ما با جهان را با اخلال مواجه کند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر