نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

آخرین وضعیت سلامتی حجت‌الاسلام انصاریان

منبع
تسنيم
بروزرسانی
آخرین وضعیت سلامتی حجت‌الاسلام انصاریان

تسنيم/ دفتر اطلاع‌رساني حجت‎‌الاسلام انصاريان در اطلاعيه‌اي گفت: با عنايت الهي و دعاي مؤمنين، روند درماني مناسب و حال عمومي استاد رو به بهبود است.

22 شهريور بود که خبر ابتلاي حجت‌الاسلام حسين انصاريان استاد اخلاق و مفسّر قرآن کريم به بيماري کرونا منتشر شد و تا امروز بازتاب‌‌هاي بسياري در رسانه‌ها و شبکه‌هاي مجازي داشته است.

امروز و پس از گذشت دو روز از بستري شدن اين استاد اخلاق، شايعاتي در گوشه و کنار کشور دربارۀ روند درماني او مطرح مي‌شد. دقايقي پيش دفتر ايشان در اطلاعيه‌اي اينطور نوشت:

با توجه به پيگيري‌هاي مکرر دوستداران اهل‌بيت نسبت وضعيت حال استاد انصاريان به اطلاع مي‌رساند با عنايت الهي و دعاي مؤمنين، روند درماني مناسب و حال عمومي استاد رو به بهبود است.

جهت شفاي همه بيماران به ويژه استاد عزيزمان دعا و توسل به ساحت مقدس حضرت ارباب اباعبدالله الحسين عليه‌السلام را تمنا داريم. محبت فرموده قرائت سوره حمد و زيارت عاشورا را فراموش نفرماييد.»

در همين زمينه، ابراهيم انصاريان برادر حجت الاسلام و المسلمين شيخ حسين انصاريان نيز گفت: حدود ۲۰ دقيقه پيش در بيمارستان محل بستري برادرم حضور داشتم و به حمدالله حال عمومي ايشان بسيار خوب است. پزشک معالج وي از ما خواسته است که براي ترخيص او از بيمارستان عجله نکنيم تا روند درماني او طي و کامل شود تا دوباره دچار مشکل نشود.

وي گفت: در ديدار و عيادتي که چند دقيقه پيش با حجت الاسلام و المسلمين انصاريان داشتم ايشان از من خواست که از همگان به ويژه هيئتي‌ها بخواهيد که براي شفاي همه بيماران دعا کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر