نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

رئیس پیشین موساد: امارات و بحرین از ما در برابر ایران حمایت می‌کنند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
رئیس پیشین موساد: امارات و بحرین از ما در برابر ایران حمایت می‌کنند

ايسنا/ رئيس پيشين موساد با حمايت از اقدام بحرين و امارات متحده عربي در عادي سازي روابط با رژيم صهيونيستي مدعي شد اين کار براي مقابله با تهديدي جدي ايران شد.

به گزارش روزنامه صهيونيستي اورشليم پست، افرايم هالِوي رئيس پيشين موساد در پي عادي سازي روابط بحرين با رژيم صهيونيستي، روز دوشنبه گفت که بحرين بيشترين تلاشش را براي حفاظت از اسرائيلي‌ها در برابر ايران انجام خواهد داد. 
هالِوي که در يک کنفرانس مجازي سخنراني مي کرد در اين باره گفت: فکر نمي کنم که تهديد بخصوصي عليه اسرائيلي هايي که در پي نهايي شدن عادي سازي روابط بحرين با اسرائيل به اين کشور سفر خواهند کرد وجود داشته باشد اما يک تهديد جدي بالقوه وجود دارد و آن هم اين است که ممکن است ايراني ها اين را فرصتي براي حمله به اسرائيلي ها در نظر بگيرند. 

او تاکيد کرد: فکر مي کنم مقامات محلي در اين دو کشور (امارات متحده عربي و بحرين)  به خوبي آگاهند و خواهند دانست که چطور با اين مسئله به گونه اي موثر کنار بيايند. 

اين مقام پيشين موساد همچنين مدعي شد که يک توافق هسته اي جديد ميان آمريکا و ايران پس از انتخابات آمريکا انجام خواهد شد. 
هالِوي در ادامه گفت که حتي دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا نيز وعده داده است اگر دوباره در انتخابات ۲۰۲۰ پيروز شود تلاش بيشتري در راستاي يک توافق خواهد کرد و جو بايدن رقيب دموکرات او در انتخابات هم به وضوح تمايلش براي يک توافق جديد را اعلام کرده است. 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر