نماد آخرین خبر

شعاع دایره نیروهای انقلاب تا کجاست؟

منبع
ايرنا
بروزرسانی
شعاع دایره نیروهای انقلاب تا کجاست؟

ايرنا/ معاون امور تشکيلات و عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز کشور، دايره نيروهاي انقلابي و ارزشي را منحصر به شوراي ائتلاف ندانست و درباره برنامه اين تشکل براي انتخابات سيزدهمين دوره رياست جمهوري، گفت: تلاش مي‌کنيم با تمامي جريان‌هاي سياسي و گروه‌هاي ارزشي و انقلابي به وحدت و وفاق حداکثري برسيم.

به گزارش روابط عمومي جامعه روحانيت مبارز کشور، حجت الاسلام والمسلمين محمد حسين موسي پور، در پاسخ به اين سوال که جامعه روحانيت مبارز در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ رياست جمهوري چه برنامه‌اي خواهد داشت به تشريح راهبرد جامعه روحانيت مبارز پرداخت.

معاون امور تشکيلات و عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز کشور به برگزاري جلسات کميته سياسي اين تشکل اصولگرا اشاره کرد و افزود: در کميته سياسي بحث انتخابات رياست‌جمهوري سال ۱۴۰۰ مطرح شده و راهبرد پيشنهادي کميته سياسي، در شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز نيز به تصويب رسيده است. بر اساس راهبرد مصوب، جامعه روحانيت مبارز بنا به وظيفه ذاتي، در انتخابات رياست جمهوري سال آينده حضوري فعال خواهد داشت و تلاش مي‌کنيم با تمامي جريان‌هاي سياسي و گروه‌هاي ارزشي و انقلابي به وحدت و وفاق حداکثري برسيم.

موسي‌پور در ادامه در مورد رابطه جامعه روحانيت مبارز با شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب اظهار داشت: شوراي ائتلاف از ظرفيت‌هاي قابل توجه جريان انقلابي و ولايي است که در انتخابات مجلس سال گذشته کارنامه موفق و البته قابل نقدي داشت اما دايره نيروهاي انقلابي و ارزشي منحصر به شوراي ائتلاف نيست و اهميت انتخابات رياست‌جمهوري سال ۱۴۰۰، از ابعاد داخلي و خارجي به گونه‌اي است که اقتضا مي‌کند همه اجزاء و اضلاع و همه گروه‌ها و نيروهايي که در چارچوب گفتمان ارزشي و ولايي تعريف مي‌شوند بر اساس يک خرد جمعي، به يک تفاهم مشترک دست يابند.

وي تاکيد کرد: جامعه روحانيت رايزني و مشورت با گروه‌ها و جريان‌هاي سياسي از جمله شوراي ائتلاف را آغاز کرده و بسيار اميدوار هستيم که در اين مسير به يک اتفاق نظر و اجماع دست پيدا کنيم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر