نماد آخرین خبر

بهاروند: یونیدو اقدامات خود را برای کمک به اعضا تقویت کند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بهاروند: یونیدو اقدامات خود را برای کمک به اعضا تقویت کند

ايرنا/ معاون حقوقي و بين المللي وزارت امور خارجه در ديدار با مديرکل سازمان توسعه صنعتي ملل متحد (يونيدو) خواستار تقويت تلاش هاي اين نهاد براي کمک به کشورهاي عضو شد.

به گزارش نمايندگي دائم جمهوري اسلامي ايران در سازمان‌هاي بين المللي در وين، محسن بهاروند در ديدار با لي يانگ با اشاره به اهميت يونيدو در فرايند صنعتي شدن کشورهاي در حال توسعه، تلاش‌هاي مديرکل و اقدامات اين سازمان در اجراي برخي پروژه‌ها در ايران را با اهميت ارزيابي کرد.
معاون وزير امور خارجه ايران با رد تحريم‌هاي غيرقانوني و يکجانبه و تاثيرات منفي آن بر حقوق مردم، از مديرکل يونيدو خواست تا اقدامات خود را با توجه به اين عامل به منظور کمک به کشورهاي عضو، تقويت نمايد.
لي يانگ نيز ايران را يکي از اعضاي مهم يونيدو خواند و گزارشي از روند فعاليت‌هاي يونيدو در ايران ارائه کرد و آمادگي اين سازمان را براي تعريف پروژه‌هاي جديد در حوزه‌هاي مورد نياز ايران  اعلام نمود.
به گزارش ايرنا، روز گذشته محسن بهاروند در نشست شوراي حکام آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در وين پايتخت اتريش به تشريح مواضع جمهوري اسلامي ايران در خصوص برجام پرداخت.

وي در اين نشست تاکيد کرد که آمريکا نمي‌تواند جايگزيني نه براي برجام و نه ديگر سازوکارهاي چندجانبه‌اي که از آن خارج شده است، معرفي کند.
بهاروند در اين حاشيه اين نشست‌ها با «رافائل گروسي» مديرکل آژانس و «غدا والي» مدير اجرايي دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر ملل متحد ديدار و گفت وگو کرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر