نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

انتقاد محمد مهاجری از ربیعی: چرا توی دهن این دولت نمی‌زنید؟

منبع
جماران
بروزرسانی
انتقاد محمد مهاجری از ربیعی: چرا توی دهن این دولت نمی‌زنید؟

جماران/ در پاسخ به سخنگوي دولت که گفته بود «رسانه‌ها شرايط کشور و نقش تحريم‌ها را به درستي براي مردم تبيين کنند»، محمد مهاجري نوشت: «آقاي ربيعي همه چيز که بخاطر تحريم امريکا نيست. چرا به مردم نمي گوييد همان پنجره هايي که برجام بازشان کرد، چه کساني بستند؟ چه کساني نگذاشتند نرمش قهرمانانه، نانش در سفره مردم بنشيند؟ بازي هاي کاسبان برجام که نگذاشتند ما حق مان را از دهن شير دربياوريم کار چه کساني بود؟»

 محمد مهاجري، فعال رسانه‌اي، در کانال تلگرامي خود نوشت: «​آقاي علي ربيعي سخنگوي دولت امروز در اصفهان گفته: "رسانه‌ها شرايط کشور و نقش تحريم‌ها را به درستي براي مردم تبيين کنند. بايد ظلم آمريکا که به واسطه تحريم‌ها به مردم روا شده است را به مردم گفت ولي متاسفانه برخي خود زني مي‌کنند."{متن کامل سخنان ربيعي}

آقاي ربيعي عزيز! امروز ظهر رفته بودم بقالي محل. همزمان با من يک کارگر ساختماني هم  وارد شد. ده تا تخم مرغ گذاشت توي کيسه نايلون و به فروشنده گفت چقدر شد؟ جواب شنيد 13 هزار تومان.
 

کارگر برگشت به سمت شانه تخم مرغها و 4 تا از تخم مرغهاي داخل کيسه را برگرداند سرجايش. پول 6 تخم مرغ را پرداخت و رفت.

من نمي دانم وقتي پيش همکارانش برگشته چه به او گفته اند ولي مي توانم حدس بزنم که شما مي دانيد.

آقاي ربيعي ! شما ديواري از ما رسانه اي ها کوتاه تر پيدا نکرده ايد؟ ما برويم به مردم چه بگوييم؟ بگوييم سفره مردم کوچک و کوچکتر شده چون تحريم است؟ بگوييم دلار بيست و چندهزار تومان شده چون تحريم است؟ خب چرا خودتان نمي گوييد؟ چرا رسانه ها را به مذبح مي فرستيد؟ مي خواهيد امثال من برويم به جنگ رسانه هاي ضددولت؟ چرا ما قرباني بشويم؟ چرا خودتان نمي رويد سراغ کله گنده هاي همان رسانه ها؟ چرا ما را درگير مي کنيد؟ مي خواهيد ما را از نان خوردن بيندازيد و همين تخم مرغ دانه اي 1300 تومان هم سر سفره مان نباشد؟

نه آقاي ربيعي! باورم نمي شود که ما رسانه اي هاي ضعيف را وجه المصالحه قرار دهيد. ما هکذا الظن بک.

اما نه آقاي ربيعي!  به حکم رفاقت هم شده دوست نداريم شما را تنها بگذاريم. بعضي رسانه ها نشان داده اند در اين 8 سال با همه بي مهري هايي که از همکاران شما در دولت ديده اند، پاي رايي که مردم داده اند ايستاده اند و فحشش را شنيده اند و چوبش را هم خورده اند. و در عين حال، بعضي از وزيران جنت مکان دولت، حتي خبرش را هم نشنيده اند و خنده دار تر آنکه خودشان شاکي به دادگاه هم بوده اند!

فعلا مرا با آنها کاري نيست اما با شما هست. شما از ظلم امريکا در تحريمها مي گوييد. اين ظلم که امروز نازل نشده. درست است که الان شدت آن با هيچ دوره اي قابل مقايسه نيست اما دهها سال است به آن خو کرده ايم. اگر قرار باشد روي پاي خود بايستيم شايد دهها سال ديگر هم بايد مزه تحريم را بچشيم. نوش جانمان. اما آقاي ربيعي همه چيز که بخاطر تحريم امريکا نيست. چرا به مردم نمي گوييد همان پنجره هايي که برجام بازشان کرد، چه کساني بستند؟ چه کساني نگذاشتند نرمش قهرمانانه، نانش در سفره مردم بنشيند؟ بازي هاي کاسبان برجام که نگذاشتند ما حق مان را از دهن شير دربياوريم کار چه کساني بود؟ کجاي برجام اعتماد به غرب بود که عده اي هوچي با ادعاي دروغين انقلابيگري، کام مردم مان را تلخ کردند و با چشمک زدن به غربيها از آنها دستخوش گرفتند؟ حمله به سفارت عربستان را چه کساني و با چه هدفي ترتيب دادند؟ خنجرهايي که از پشت به سربازان ديپلماسي مملکت فرو کردند کار کي بود؟ 

آقاي ربيعي! از اين سوالها باز هم هست. خيلي هم هست. اما جوابش را ما رسانه اي ها نمي دانيم. اگر هم بدانيم بخاطر اينکه زن و بچه داريم جرات گفتنش را نداريم. اما شما مي دانيد. پس بگوييد . خودتان از خاکريز سانسور اين حرفها بالا برويد. ما هم پشت سرتان مياييم. همزمان هم توي دهن امريکا مي زنيم و هم عواملش را که چاقوي او را تيز مي کنند بي آبرو مي کنيم و هم ستون پنجم شان را که مي خواهند فضاي جنگ با امريکا را غبارآلود کنند تا ما نفهميم کي به کي است، رسوا مي سازيم. 

ما در دولت مدعي مديريت جهان که خيلي از همين دلواپس هاي امروز دلشان برايش غنج مي رفت، کلاهي سرمان رفته که تا سالهاي سال بايد غرامتش را بدهيم. ديگر نمي خواهيم احمق حسابمان کنند.

شما مي دانيد چه مي گويم آقاي ربيعي. نمي دانيد؟ اين روزها سخن از دولت پنهان است. ما که نميدانيم اين دولت کيست و کجا قايم شده. اما شما مي دانيد. فقط اينقدر مي دانيم که اين دولت پنهان، موفقيتش را مرهون بعضي بي عرضگي ها و محافظه کاري ها ي دولت مستقر است.

اين دولت را  به ملت معرفي اش کنيد تا همه با هم توي دهن " آن" دولت بزنيم و ضمنا تکليف سوءتدبيرهاي برخي مديران  اين دولت را هم روشن کنيم.

آقاي ربيعي!کارگر پس پريروز، پاسدار پريروز، وزير ديروز، سخنگوي امروز! جراتش را داريد تا به جنگ کساني برويد که دارند توي دهن ملت مي زنند؟

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر