نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

لاوروف: به همراه کشورهای دیگر از برجام دفاع می‌کنیم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
لاوروف: به همراه کشورهای دیگر از برجام دفاع می‌کنیم

ايسنا/ وزير امور خارجه روسيه با اشاره به اين که تحريم هاي آمريکا عليه ايران هيچگاه کارآمد نخواهد بود، گفت که روسيه آماده کمک به برگزاري مذاکرات ميان ايران و آمريکا است.

به گزارش پايگاه خبري اردوپوينت،  سرگئي لاوروف وزير امور خارجه روسيه در گفت‌وگو  با اين شبکه با تاکيد بر اين که تحريم ها عليه ايران هيچ گاه کارآمد نخواهد  بود، گفت که ايران به تکرار آمادگي اش براي مذاکرات منصفانه با آمريکا را اعلام کرده است و روسيه آماده کمک در اين زمينه است. 
لاوروف در اين باره گفت: ايران آمادگي اش براي مذاکره را چند بار اعلام کرده است و هنوز هم آماده مذاکره است که مسلما نمي تواند بر اساس اولتيماتوم هايي باشد که آمريکا گاه به گاه مي دهد. 
وزير امور خارجه روسيه درباره آمادگي روسيه براي کمک به اين موضوع گفت: ما آماده خواهيم بود به برگزاري اين مذاکرات کمک کنيم. ما همراه با کشورهاي اروپايي و جمهوري چين از برجام(توافق هسته اي)  براي حل و فصل مشکل برنامه هسته اي ايران دفاع  مي کنيم. اين توافق در سال ۲۰۱۵ به تاييد شوراي امنيت سازمان ملل رسيده  است که آمريکا به عنوان بخشي از سياستش براي بد جلوه دادن ايران،  به سهم خود آن را تخريب مي کند. 
طبق گفته لاوروف،  شوراي امنيت با ۱۳ عضو  از ۱۵ عضوش که سرسختانه از تلاش هاي آمريکا براي کارشکني در توافق هسته اي ايران انتقاد مي کنند،  درباره برجام به بحث و مذاکره مي پردازد. 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر