نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

هادی غفاری: برخی از فحاشی به روحانی نان می‌خورند

منبع
برنا
بروزرسانی
هادی غفاری: برخی از فحاشی به روحانی نان می‌خورند

برنا/ يک چهره سياسي اصلاح طلب گفت: من آدم واقع بيني هستم و عقيده دارم امروز لباس روحانيت با لباس 50 سال پيش خيلي فرق دارد.

«هادي غفاري»، فعال سياسي اصلاح طلب،در رابطه با توهين به رئيس جمهور در صدا و سيما توسط يک روحاني گفت: من آدم واقع بيني هستم و عقيده دارم امروز لباس روحانيت با لباس 50 سال پيش خيلي فرق دارد. سابق بر اين حوزه هاي ما مطهري، بهشتي و علامه جعفري تربيت مي کرد و امروز از اين ها تربيت مي کند. البته من نمي گويم همه اينطور هستند ولي از اين قشر زياد تربيت شده است.

او افزود: مثل همه مردم يا خيلي از مردم که به دنبال معاش هستند، نان اين ها هم در اين کار است. مساله ديگر اين است که شايد نه همه ولي بخشي از حاکميت بدش نمي‌آيد که با صراحت يا با کنايه از اين حرف ها زده شود. به نظر من اين ها ولايت مدار نيستند و نان را به نرخ روز مي خورند.

غفاري تاکيد کرد: اگر فردا حکومت به آقاي روحاني بها بدهد و از دولت چيزي به اين ها برسد اين ها در حد اعجاز از او تعريف مي کنند.

او اضافه کرد: اگر اين هتاکي نسبت به رييس يک قوه ديگر انجام مي شد با گوينده برخورد مي کردند و گاهي در کمتر از اين حد هم شکايت و فرد محکوم مي شد. مثلا کسي در مورد قم حرفي زده و گفته که کرونا از قم آمده است در دادگاه براي معاون وزير يا سخنگوي بهداشت و درمان، پرونده ايجاد کردند، چون گفته بود اين بيماري از قم شروع شده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر