نماد آخرین خبر

وزیر اطلاعات: انقلاب اسلامی بیدارباشی به آزادی‌خواهان جهان بود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
وزیر اطلاعات: انقلاب اسلامی بیدارباشی به آزادی‌خواهان جهان بود

ايرنا/ وزير اطلاعات در پيامي به مناسبت ايام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي گفت: انقلاب شکوهمند اسلامي، بيدار باشي بود که آزاديخواهان جهان را به خيزش درآورد تا مطالبه‌ حقوق از دست رفته‌شان را فرياد زنند و کاخ‌هاي ظالمان را به لرزه اندازند.

به گزارش روز دوشنبه پايگاه اطلاع‌رساني وزارت اطلاعات، سيد محمود علوي در پيامي به مناسبت ايام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي اظهار کرد: فرا رسيدن اين ايام، يادآور سقوط رژيم منحوس ستم‌شاهي، پايان دوران سياه استبداد و آغاز حکومت اسلامي و مردم سالاري ديني به رهبري زعيم عاليقدر حضرت امام خميني (رضوان الله تعالي عليه) است. دوراني که استکبار جهاني به سرکردگي آمريکاي تروريست و جنايت‌پيشه، طعم سيلي سخت ملّت مقاوم ايران را چشيد و با قبول خفت و خواري و با سرافکندگي بي‌مثال رانده شد و اينک به حرمت خون شهداي عزيز و سيدالشهداي مقاومت، شهيد حاج قاسم سليماني به‌زودي وادار به خروج کامل از منطقه خواهد شد.  
وزير اطلاعات افزود: انقلاب شکوهمند اسلامي، بيدار باشي بود که آزاديخواهان جهان را به خيزش درآورد تا مطالبه‌ حقوق از دست رفته‌شان را فرياد زنند و کاخ‌هاي ظالمان را به لرزه اندازند. ملّت مقاوم ايران اسلامي، عليرغم تحريم‌هاي ظالمانه‌ اقتصادي و شبيخون‌هاي لاينقطع فرهنگي، با تحمّل مشکلات عديده؛ غيرتمندانه بر پيمان خود ايستاده‌اند و ان‌شاءالله به پاس اين رادمردي‌هاي سرافرازانه و پراميد، آينده‌ سعادتمندانه اين سرزمين الهي را ظفرمندانه رقم خواهد زد.
علوي افزود: اينجانب و سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) در پايگاه عظيم مبارزه و جهاد، تحت ولايت باسعادت ولي امر مسلمين حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي (مدظلّه العالي)، در آستانه ميلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها) و گراميداشت روز زن، فرا رسيدن چهل دومين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي را گرامي داشته و ضمن تبريک به ملّت شريف ايران اسلامي، نام و ياد بنيانگذار جمهوري اسلامي، امام راحل و شهداي عظيم‌الشأن را ارج مي‌نهيم و اعلام مي‌داريم که در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، تمام همت و مساعي خود را به‌کار خواهيم بست و آني از انجام اين وظايف خطير غفلت نخواهيم ورزيد. 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر