نماد آخرین خبر

موافقت مجلس با اولویت بررسی طرح جهش تولید دانش بنیان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
موافقت مجلس با اولویت بررسی طرح جهش تولید دانش بنیان

ايسنا/ نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با درخواست بررسي با اولويت طرح جهش توليد دانش بنيان موافقت کردند.

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني امروز يکشنبه مجلس درخواست گروهي از نمايندگان براي بررسي با اولويت طرح جهش توليد دانش بنيان را بررسي کرده و در نهايت با اين درخواست موافقت کردند.

سيد محسن دهنوي به عنوان نماينده متقاضيان براي بررسي با اولويت اين طرح بيان کرد: اين طرح در کميسيونهاي فرعي و کميسيون اقتصادي مجلس نيز مورد بررسي قرار گرفته است. بيش از صدها مورد از موانع و مشکلاتي که پيش راه شرکتهاي توليدي و دانش بنيان قرار دارد شناسايي شده و براي رفع اين موانع مواد قانوني در اين طرح پيش بيني شده است. در تمام جلسات بررسي اين طرح هم دستگاه هاي اجرايي و هم شرکتهاي دانش بنيان حضور داشتند. قانون قبلي که براي حمايت از کسب و کارهاي نوين داشتيم مربوط به سال ۸۹ بود و ما امروز نيازمند قانون جديدي هستيم.

وي در ادامه اظهار کرد: در اين طرحي که آماده شده حل مشکلات بيمه اي، مشکلات مالياتي شرکتها، مشکلات مربوط به صادرات ديده شده است.

دهنوي در ادامه تاکيد کرد: اين طرح در راستاي مانع زدايي از مسير توليد تهيه شده و لبيکي به پيام مقام معظم رهبري مي باشد.

در نهايت نمايندگان با اولويت بررسي اين طرح موافقت کردند.

رئيس مجلس شوراي اسلامي پس از موافقت نمايندگان با بررسي اولويت دار اين طرح تاکيد کرد: براساس آيين نامه به زودي کليات اين طرح در دستور کار صحن قرار مي گيرد و در صورت تصويب کليات از آن جا که پيشنهادات زيادي مطرح است طرح به کميسيون بازگشته و به صورت دو شوري بررسي خواهد شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر