نماد آخرین خبر

تقدیر بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس از سربازان گمنام امام زمان(عج)

منبع
ايرنا
بروزرسانی
تقدیر بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس از سربازان گمنام امام زمان(عج)

ايرنا/ بيش از ۲۰۰ نماينده مجلس در بيانيه‌اي به مناسبت گراميداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از مجاهدت‌هاي خاموش سربازان عرصه گمنامي وزارت اطلاعات تقدير کردند.

«روح اله متفکرآزاد» در نشست علني روز يکشنبه مجلس شوراي اسلامي، بياينه بيش از ۲۰۰ نفر از نمايندگان را به مناسبت گراميداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) قرائت کرد.

در اين بيانيه که با صلوات بر پيامبر عظيم‌الشأن اسلام (ص) آغازشده، آمده است: ما نمايندگان مجلس يازدهم فرا رسيدن هفته غرورآفرين سربازان گمنام امام زمان (عج) که مصادف با ايام ولادت باسعادت حضرت بقيه الاعظم (عج) را به محضر مقام معظم رهبري مدظله‌العالي و نيروهاي ولايتمدار، جان برکف، ظلم ستيز و بصير آن حضرت در سنگر مبارزه و جهاد در وزارت اطلاعات صميمانه تبريک و تهنيت عرض مي‌نماييم.

بيش از ۲۰۰ نماينده مجلس در اين بيانيه تاکيد کردند: سران دولت‌هاي استکباري و در رأس آنها آمريکاي جنايتکار و رژيم غاصب صهيونيستي همواره سعي داشتند با فشارهاي همه جانبه خارجي و نفوذ داخلي صدماتي به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران وارد نمايند که با لطف و عنايت خداوند حکيم و با مجاهدت‌هاي خاموش سربازان عرصه گمنامي و وزارت اطلاعات تمام ترفندها و نيرنگ‌هاي آنها يکي پس از ديگري خنثي و نقش بر آب گرديده است.

نمايندگان مجلس در اين بيانيه خاطرنشان کردند: به عنايت حديث شريف نعمتان مجهولتان الصحه والامان مراتب قدرداني خود را از زحمات اين عزيزان در حفظ و ايجاد موهبت امنيت اعلام داشته و توفيقات هر چه بيشتر آنها را از خداوند متعال مسئلت داريم و به روان پاک گمنامان شهيد که جان ذي قيمت خويش را در راستاي اعتلاي ارزش‌هاي والاي نظام مقدس جمهوري اسلامي تقديم نمودند، درود مي‌فرستيم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر