نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

نماینده مجلس: مردم فقط به مصلحت و عزت نظام اسلامی بیندیشند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
نماینده مجلس: مردم فقط به مصلحت و عزت نظام اسلامی بیندیشند

ايسنا/ نماينده مردم شبستر در مجلس گفت: ملت شريف ايران به تبليغات زودهنگام برخي جناح ها توجه نکنند و فقط به مصلحت و عزت نظام اسلامي بينديشند.
 
جعفر راستي در تذکري در جلسه علني صبح امروز (يکشنبه) مجلس گفت: تذکر من به بدخواهان نظام جمهوري اسلامي است که با تمام توان تلاش مي کنند مجلس انقلابي را از چشم مردم بيندازند اما کور خوانده اند. مردم شريف و باهوش ايران، خائن را از خادم خوب تشخيص مي دهند همان طور که در ۴۲ سال گذشته در هر شرايطي در مقابل خباثت هاي دشمنان قسم خورده انقلاب مقاومت کرده اند، بعد از اين هم به کوري چشم دشمنان ايستادگي خواهند کرد.

اين نماينده مجلس همچنين اضافه کرد: ملت شريف ايران به تبليغات زودهنگام برخي جناح ها توجه نکنند و فقط به مصلحت و عزت نظام اسلامي بينديشند. ان‌شاءالله به زودي شاهد نابودي استکبار جهاني و بدخواهان نظام جمهوري اسلامي خواهيم بود، يک بار ديگر به فرزندان راستين انقلاب اسلامي اعتماد مي کنيم و شاهد پيشرفت و توسعه ايران اسلامي خواهيم بود.

نماينده مردم شبستر در تذکري خطاب به وزير راه نيز گفت: پروژه آزادراه صوفيان به سلماس بعد از ۱۵ سال به اتمام نرسيده و به صورت نيمه کاره رها شده و هر روز شاهد تصادفات مکرر هستيم. در دو ماه گذشته ۸ نفر از همشهريان عزيزمان به کام مرگ فرو رفتند. چه کسي جوابگوي اين خون هاي به ناحق ريخته است؟ مسئولان دست اندرکار اين معضل هميشگي ۱۵ ساله را حل کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر