نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

حمله کیهان به وزرای اقتصادی دولت

منبع
کيهان
بروزرسانی
حمله کیهان به وزرای اقتصادی دولت

کيهان/ روزنامه تحت مديريت حسين شريعتمداري نوشت: چرا در شبکه اجتماعي کلاب‌هاوس هيچ خبري از وزراي اقتصادي دولت براي پاسخگويي درباره بازار مرغ و لبنيات و بازار خودرو و لوازم خانگي و...نيست؟!

روزنامه کيهان درباره حضور در نشست کميسيون مشترک برجام در روز سه‌شنبه هفته جاري نوشت:
برخي دولتمردان در کنار رسانه‌هاي زنجيره‌اي علي‌رغم تجربه‌هاي متعدد و پرهزينه، همچنان کليد حل مشکلات را در وين جست‌وجو مي‌کنند، اين در حالي است که کليد حل مشکلات در پاستور است.

مردم در حوزه مسائل اقتصادي و معيشتي گلايه‌مند هستند. همان‌طور که کارشناسان و صاحبنظران به دفعات تأکيد کرده‌اند، مديريت و تنظيم بازار اقلام مختلف از جمله بازار مرغ، به هيچ عنوان به تحريم‌ها و مذاکره ارتباطي ندارد.

مسئله مسکن، مديريت بازار خودرو و بورس نيز همگي ريشه در مديريت امور توسط دولت داشته و هيچ ارتباطي به مذاکره و نشست و برخاست با طرف آمريکايي و اروپايي ندارد.
کارشناسان تأکيد دارند که 70 الي 80 درصد مشکلات ناشي از سوءمديريت دستگاه‌هاي اجرايي است و تنها 20 الي 30 درصد مشکلات ناشي از تحريم است.
در ماه‌هاي گذشته آقاي ظريف به دفعات با رسانه‌هاي همسو با دولت، از سايت‌هاي خبري دست چندم تا روزنامه‌هاي حق‌العمل‌کار و زنجيره‌اي مصاحبه کرده است. اما وي هيچگاه حاضر نشده که مقابل رسانه‌هاي منتقد دولت نشسته و به سؤالات انتقادي و کارشناسي پاسخگو باشد.  اخيرا نيز وزير خارجه در شبکه اجتماعي کلاب‌هاوس حاضر شده و منتقدان را آماج حمله قرار داده است. يک سؤال؛ چرا برخي دولتمردان و رسانه‌هاي دولتي و زنجيره‌اي در زنگ حساب دولت صرفا به دنبال جنجال و هياهو هستند؟! طبيعتاً اگر کارنامه‌اي قابل قبول براي عرضه به افکارعمومي آماده بود، اين قبيل اقدامات از سوي رسانه‌هاي دولتي و مدعي اصلاحات صورت نمي‌گرفت.
چرا در شبکه اجتماعي کلاب‌هاوس هيچ خبري از وزراي اقتصادي دولت براي پاسخگويي درباره بازار مرغ و لبنيات و بازار خودرو و لوازم خانگي و...نيست؟!
تنها راه علاج مشکلات اقتصادي، بي‌اعتمادي به دشمن، اهتمام در اجراي اقتصاد مقاومتي، اعتماد به استعدادهاي عظيم جوانان و اتکا به توان داخلي است. در اين ميان رونق توليد از اهميت بسيار بالايي برخوردار است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر