نماد آخرین خبر

سند همکاری جامع ایران و چین روی میز فراکسیون انقلاب اسلامی

منبع
فارس
بروزرسانی
سند همکاری جامع ایران و چین روی میز فراکسیون انقلاب اسلامی

فارس/ نايب رئيس فراکسيون انقلاب اسلامي از بررسي سند راهبردي همکاري ۲۵ ساله ايران و چين در اين فراکسيون خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدرضا ميرتاج‌الديني، نايب رئيس فراکسيون انقلاب اسلامي اظهار داشت: امروز صبح جلسه هيات رئيسه فراکسيون انقلاب اسلامي(اکثريت ) با حضور دکتر قاليباف و ساير اعضاي هيات رييسه برگزار شد.
وي افزود: در اين جلسه برنامه‌هاي يک ماه آينده فراکسيون تعيين شدو همچنين راهکارهاي تاثير گذاري فراکسيون در برنامه هاي مجلس مورد بررسي قرار گرفت.
ميرتاج‌الديني در ادامه بيان کرد: در ادامه جلسه بر اين نکته تاکيد شد که فراکسيون در مسائل مجلس از دو جهت تبييني و تصميم گيري تاثيرگذار است.
وي چگونگي ايفاي نقش تبييني و نقش تصميم گيري و تصميم سازي را از موارد مورد تاکيد فراکسيون در مجلس خواند و گفت: مقرر شد با دعوت از کارشناسان و مسوولان اجرايي در جلسات شوراي مرکزي و مجمع عمومي موضوعات مهم در دستور کار فراکسيون از جمله سند راهبردي همکاري ۲۵ ساله ايران و چين در دستور کار قرار گيرد.
اين نماينده مجلس شعار سال و بررسي موانع و راهکارهاي پشتيباني از توليد را از ديگر موارد مطرح شده در نشست مذکور دانست و تصريح کرد: بدين منظور روز سه شنبه ساعت ۱۶/۳۰ جلسه مجمع عمومي فراکسيون با دستور بررسي سند راهبردي  همکاري ۲۵ ساله ايران و چين و همچنين روز يکشنبه هفته آينده جلسه شوراي مرکزي با دستور کار شعار سال يعني توليد و پشتيباني ها و مانع زدايي‌ها برگزار خواهد شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر