نماد آخرین خبر

تجمع کودکان ایرانی به نشانه حمایت و دوستی با کودکان فلسطینی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تجمع کودکان ایرانی به نشانه حمایت و دوستی با کودکان فلسطینی

ايسنا/ شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي به مناسبت جشن پيروزي مردم فلسطين و حمايت و دوستي با کودکان فلسطيني ضمن اعلام برگزاري گردهمايي در روز دوشنبه سوم خرداد، اطلاعيه‌اي نيز صادر کرد.

در اين اطلاعيه آمده است:

مقاومت ۱۲ روزه جوانان غيور فلسطيني در مقابل رژيم غاصب صهيونيستي با پيروزي تاريخي و مبارک جبهۀ مقاومت همراه شد و اين پيروزي بزرگ، نقطه عطفي در تاريخ مبارزات بر عليه اين رژيم تروريستي و سرآغازي براي محو کامل آن خواهد بود.

در اين حملات وحشيانه متأسفانه ۶۶ کودک فلسطيني با بي رحمي هرچه تمام به شهادت رسيدند و اسباب بازي هايشان در حسرت بازي و خنده صاحبانشان ماندند.

به همين منظور بچه هاي ايراني ، با ايمان به قدرت دوستي و همدلي ، براي عبور از روزهاي سخت، در کنار خانواده هايشان، روز دوشـنبه سـوم خـردادماه از ساعت ۱۷:۳۰ در تهران ـ ميدان فلسطين گرد هم مي آيند و با برگزاري جشن پيروزي بزرگ،دوستي و همدلي خود را با کودکان مظلوم فلسطيني نشان خواهند داد.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي ضمن تبريک مجدد پيروزي بزرگ جنبش حماس و جهاد اسلامي و ساير گروه هاي مقاومت اسلامي در کنار قدرت ايمان و ارادۀ ملت قهرمان فلسطين در مقابل تهاجمات وحشيانۀ رژيم تا بن دندان مسلح صهيونيستي ، از همۀ بچه هاي ايراني دعوت مي کند تا در اين تجمع جشن پيروزي غرورآفرين که با رعايت شيوه نامه هاي بهداشتي و در فضاي باز برگزار مي شود با پلاکاردها و پرچم هاي دست ساز خود و با اسباب بازي و عروسکشان حضور يافته و ضمن شادباش اين پيروزي بزرگ ، دوستي و همدلي خود را با کودکان فلسطيني و ديگرکودکان مظلوم دنيا نشان دهند.

شـوراي هماهنـگي تبـليـغات اسـلامـي

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر