نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

سایت اصولگرا: لاریجانی باید بداند دیگر از « رای مفت» خبری نیست

منبع
جهان
بروزرسانی
سایت اصولگرا: لاریجانی باید بداند دیگر از « رای مفت» خبری نیست

جهان/ سايت جهان نيوز نزديک به عليرضا زاکاني در خصوص ورود علي لاريجاني به انتخابات نوشت: لاريجاني وارد شده به انتخابات همان لاريجاني شناخته شده است؛ همان فيلسوفي که هفت سال است رفيق روحاني شده است. تيم رسانه‌اي او هم تيم چهره ناکامي است که شايد وعده معاون اولي گرفته است. تلاش مي کنند ترکش هاي رفاقت با روحاني را با «نه به کليد» دفع کنند و با کليپ سازي و توئيت بازي از او چهره راي سازي درست کنند. به او گفته اند که بدون توجه به خاستگاه خودش و نزديکانش به دادگاه و پادگان حمله کند تا شايد چند سبد راي را فعال کند.

به کلاب هاوس آمد تا موجي درست کند و چند راي کاسب باشد. اما سوالات نشان داد که لاريجاني بايد بفهمد براي او مثل روحاني خبري از راي مفت نيست. البته که روحاني هم براي چند راي بيشتر خط قرمزهايي را رد کرد و حتي به راي خانواده هاي اعدامي يا مشتاقان اختلاف شيعه و سني هم طمع کرد. لاريجاني فهميد که بايد از گذشته نسبتا وزيني که داشته دست بکشد و براي پيروزي به هرکس و ناکسي رو بزند؛ ظاهرا اين مسير را هم با سرعت کمي شروع کرده است.

اما تا اينجاي کار لاريجاني موفق نبوده است. نه موجي ايجاد کرده، نه رايي جذب کرده است. از رفيق روحاني و شريک او هم بعيد است که برنامه خاصي براي آينده داشته باشد. به مناظره ها اميد دارد تا بتواند با جواب هاي بداهه داغ حريف را از ميدان به در کند.

به گزارش ديده بان ايران اين سايت انقلابي همچنين مي نويسد: علي لاريجاني مدير بوده، تيم مديريتي دارد اما هيچ وقت محبوب و کاريزماتيک نبوده و احتمالا هم نخواهد بود. اما به لاريجاني بايد تذکر داد که اين بيست و اندي روز تبليغات هم خواهد گذشت، يا رئيس جمهور مي‌شود يا نمي شود؛ اما چه بشود چه نشود حيف از عقبه با اغماض قابل قبول(سال هاي دهه شصت، هفتاد و بخشي از هشتاد) اوست که بعد از ناکامي انگشتانش را بگزد که چه‌ها براي چند راي بيشتر که نگفتم يا بعد از چهار يا هشت سال که مثل روحاني بر صندلي قدرت تکيه زد، بگويد براي اين صندلي چه جفاها که نکردم، حالا هم که تمام شد. خودماني‌تر آنکه علي آقا همين قدر وجهه باقيمانده را قدر بداند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر