نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

اخبار داغ انتخابات/ توپ در زمین رئیسی و لاریجانی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
اخبار داغ انتخابات/ توپ در زمین رئیسی و لاریجانی

آخرين خبر/ بازي رقابت در زمين انتخابات به لحظات نفس‌گير خود نزديک مي‌شود. در اين ميان، خبرها و حواشي پيرامون برخي نامزدها بيشتر ديده و شنيده مي‌شود و به نظر مي‌رسد بازيگران اصلي در اين ميدان کم‌کم جايگاه خود را تثبيت مي‌کنند. در بسته انتخاباتي امشب با اين کانديداها آشنا خواهيد شد.

ميدان رقابت رئيسي و لاريجاني 

در حالي که نامزدهاي ديگر انتخابات هنوز ويدئوي انخاباتي براي خود منتشر نکردند اما رئيسي و لاريجاني گوي سبقت را از ديگران ربودند و دومين کليپ خود را هم منتشر کرد.

لاريجاني اعتراف کرد

علي لاريجاني در کليپ جديد خود اعتراف مي‌کند که در دوران رياستش بر صدا و سيما کار غلطي را انجام داده است. اين ويدئو را ببينيد تا منظور وي از اين اعتراف را متوجه شويد.

رئيسي سراغ کارنامه‌اش رفت

کليپ ستاد رئيسي درباره نتيجه اجرايي ۲۰ سفر استاني وي بوده است.

مناظرات رفت روي هوا؟

شايعاتي مبني بر عدم برگزاري مناظره در انتخابات مطرح شده است تا آنجايي که لاريجاني هم به اين موضوع واکنش نشان داد و نوشت: شنيده‌ام عده‌اي به دنبال حذف پخش زنده مناظرات هستند؛ اميدوارم اين خبر نادرست باشد. تحقق اين قبيل بدعت‌ها با ادعاي مشارکت حداکثري نمي‌خواند و انتخابات را از اراده مردم خالي خواهد کرد.»
در نهايت عضو کميسيون بررسي تبليغات انتخابات رياست جمهوري خيال همه را راحت کرد و گفت مناظرات انتخاباتي پابرجاست.
گفتني است بحث زنده پخش شدن مناظره‌ها هم اهميت دارد، فعلا اصل برگزاري مناظرات تاييد شده ولي زنده بودن آن در هاله‌اي از ابهام است. 

چه خبر از شوراي نگهبان؟

سخنگوي شوراي نگهبان گفته است: جلسات شوراي نگهبان براي بررسي صلاحيت‌ها فردا و پس فردا هم ادامه دارد و سه شنبه جلسه نهايي برگزار مي‌شود و سپس نتايج تاييد صلاحيت ها به وزارت کشور اعلام مي‌شود.

نامزدها آنچه در چنته داشتند رو کردند

نامزدهاي انتخابات به جد در تلاش هستند تا با روش‌هاي مختلف توجه بيشتري براي خود بخرند.

تاجزاده معاون اولش را هم انتخاب کرد!

مصطفي تاجزاده که تاييد صلاحيتش با اما و اگرهاي جدي رو به رو است با انتشار بيانيه‌اي اعلام کرده که اگر به رياست‌جمهوري برگزيده شود، محسن صفايي‌فراهاني را به معاونت اولش برخواهد گزيد.

سه‌گانه‌اي که آخوندي قبول ندارد

عباس آخوندي، وزير پيشين راه و شهرسازي بيان کرده با سه گانه رييسي، جهانگيري و لاريجاني شور انتخاباتي صورت نمي‌گيرد و شکل گيري اين سه‌گانه ادامه وضع موجود با يک مقداري گرايش به سمت راست يا چپ است.

مهرعليزاده نسخه کشورهاي اسکانديناوي را تجويز کرد

محسن مهرعليزاده پايه برنامه‌هاي خود را دولت رفاه عنوان کرده و گفته برنامه دولت رفاه را در انتخابات سال ۸۴ هم مطرح کردم. اين برنامه نسخه تصحيح شده برنامه‌هايي است که در ۴ کشور اسکانديناوي در حال اجرا است.

متخصص تحريم 

رستم قاسمي در مصاحبه‌اي با خبرگزاري «آناتولي ترکيه» گفته است: من به عنوان متخصص تحريم‌ها مي‌گويم تحريم بي اثر نيست و بر روي اقتصاد کشور اثر دارد. اما همه مشکلات کشور ما از تحريم ها نيست. نياز داريم يک دولت کارآمد و عملگرا بيايد و چرخ اقتصاد ايران را به راه بيندازد.

اين آقا کانديداي پوششي هيچ کس نيست

عبدالناصر همتي، رئيس کل بانک مرکزي اعلام کرده برنامه مشخص براي اصلاح حکمراني اقتصادي دارد و کانديداي پوششي براي لاريجاني و جهانگيري نيست.

به وقت تحليل انتخاباتي

امشب هم سراغ مهم‌ترين تحليل‌هاي انتخاباتي مي‌رويم. کساني که مشتري اين قسمت هستند با ما همراه شوند.

پزشکيان وارد مي‌شود

برخي از اصلاح‌طلبان معتقدند در اين انتخابات به سمت کانديداي غير اصلاح‌طلب نمي‌روند به همين سبب مسعود پزشکيان را نماينده اصلي خود مي‌دانند. روزنامه اعتماد حضور پزشکيان در عرصه انتخابات را از ابعاد مختلف سنجيده است.


وقتي مبارزه به توييتر مي‌رسد

روزنامه اعتماد جدال توييتري لاريجاني و جليلي را به عنوان تحليل خود در سرويس سياسي انتخاب کرده و به تبيين آن پرداخته است.


معضل بزرگ جهانگيري 

اسحاق جهانگيري  در حالي مي‌گويد من دولت نيستم که 8 سال سمت معاون اولي روحاني را بر عهده داشته است. زير و بم اين ماجرا را در ادامه بخوانيد.

من دولت نيستم!
من دولت نيستم!

1400/03/02 - 19:30


دو راهي  تيم‌هاي کارشناسي و تيم‌هاي تبليغاتي

فرآيند انتخابات و نحوه راي دادن مردم را از منظرهاي مختلف مي‌توان ديد. اينکه تيم‌هاي کارشناسي يا تيم‌هاي تبليغاتي سرنوشت اين رقابت را تعيين مي‌کنند مساله مهمي است که روزنامه ايران آن را آسيب‌شناسي کرده است.



به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر