نماد آخرین خبر

فرمانده نیروی دریایی سپاه: وعده الهی با پیروزی جبهه مقاومت بار دیگر محقق شد

منبع
سپاه نيوز
بروزرسانی
فرمانده نیروی دریایی سپاه: وعده الهی با پیروزی جبهه مقاومت بار دیگر محقق شد

سپاه نيوز/ دريادار تنگسيري گفت: پيروزي جبهه مقاومت در غزه،کرانه باختري و منطقه شيخ جراح، نشان از تحقق وعده الهي است.

دريادار پاسدار عليرضا تنگسيري فرمانده نيروي دريايي سپاه در مراسم بهره برداري از سه طرح فرهنگي، ورزشي و خدماتي که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر  و نيز پيروزي مردم قهرمان فلسطين، گفت: امروز به برکت خون شهيدان والامقام، شاهد پيروزي ديگري در جبهه حق عليه باطل هستيم و ايستادگي جانانه برادران و خواهران جبهه مقاومت در غزه، کرانه باختري، منطقه شيخ جراح، نشان از تحقق وعده الهي و نصرت جبهه ايمان است.

دريادار تنگسيري با اشاره به آيه 7 سوره مبارکه محمد که مي فرمايد يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرکُم وَيُثَبِّت أَقدامَکُم که اي کساني که ايمان آورده‌ايد! اگر (آيين) خدا را ياري کنيد،  خدا شما را ياري مي‌کند و گام هايتان را استوار مي‌دارد، افزود: ايمان و توکل بر خدا و حضور فعال در ميدان نبرد و جبهه حق ، باعث به زانو در آوردن و تسليم شدن دشمن تروريست  صهيونيست کودک کش گرديد است  و ان شاءالله اين پيروزي ها  ادامه خواهد داشت.

وي سالروز آزادسازي خرمشهر را  نماد مقاومت، ايثار و پيروزي عنوان کرد و اظهار داشت: آزادسازي خرمشهر که پس از ۵۷۸ روز اشغال در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ با ايثار، عشق، جانبازي و به کارگيري پيچيده ترين فنون نظامي حاصل شد، نقطه عطفي در تاريخ دفاع مقدس شناخته شده و از اين روز به عنوان نمادي از پيروزي، مقاومت و ايستادگي در برابر دشمن ياد مي‌شود.

دريادار تنگسيري در پايان مراسم افتتاح  سه طرح عمراني، فرهنگي، ورزشي و خدماتي با تقدير از اهتمام و تلاش تربيت بدني ندسا براي بالا بردن آمادگي رزم دريادلان نيروي دريايي سپاه افزود: نقش سلامتي تن و تقويت روحيه معنوي در فعاليت هاي رزمي بسيار تعيين کننده است. ما به عنوان سرباز ولايت بايد همچون رهبر فرزانه مان امام خامنه اي (حفظه الله) که نسبت به امر ورزش بسيار تاکيد و سفارش نمودند حتما روزانه زماني را  به ورزش و تربيت بدني اختصاص دهيم.

اين طرح ها شامل  افتتاح ساختمان پايگاه مقاومت بسيج مزين به نام شهيد والامقام مهدوي(ره) ، زمين چمن فوتبال در شهرک امام علي (عليه السلام) مزين به نام شهيد گرانقدر بهمن باقري(ره) و تکميل مجتمع خدماتي امام خميني( ره) مي باشد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر