پايگاه اطلاع رساني دولت/ سيد ابراهيم رئيسي، رئيس جمهوري اسلامي ايران پس از سفري سه روزه به تاجيکستان و شرکت در نشست سران سازمان شانگهاي و همچنين ديدار رسمي دو جانبه با رئيس جمهور تاجيکستان و ديدار از شهر کولاب، لحظاتي قبل وارد تهران شد.
به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديدinstagram.com/akharinkhabar