به گزارش مشرق به نقل از مهر، حجتالاسلام محسني اژهاي عصر دوشنبه در ادامه نشست خود با خبرنگاران در پاسخ به پرسشي درباره آخرين وضعيت پرونده کهريزک اظهار داشت: در اين پرونده افرادي تحت تعقيب قرار گرفته و به زندان، انفصال از خدمت و قصاص محکوم شدند که با رضايت اولياي دم حکم قصاص اجرا نشد اما حکم زندان، شلاق و انفصال از خدمت اجرا شد. بخشي از پرونده که مربوط به قضات بود مشکل حقوقي داشت که اين مشکل حل و پرونده با صدور کيفرخواست به دادگاه فرستاده شد.
وي تاکيد کرد: هنوز زمان دادگاه از سوي قاضي اعلام نشده است.
خبرنگار ديگري درباره آخرين وضعيت متهمان اخلال در بازار ارز پرسيد که دادستان کل کشور در پاسخ اظهار داشت: اين پرونده در حال بررسي است و اميدواريم هرچه زودتر به دادگاه برود. در اين رابطه 47 نفر بازداشت شدهاند که تلاش ميکنيم بخش مربوط به متهمان اصلي زودتر با صدور کيفرخواست به دادگاه فرستاده شود.