نماد آخرین خبر

مقام وزارت دفاع: دشمنان درپی وارونه نشان دادن حقایق هستند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مقام وزارت دفاع: دشمنان درپی وارونه نشان دادن حقایق هستند

ایرنا/ رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع درباره اقدامات خصمانه دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه فرهنگ، گفت: دشمنان در این زمینه و به ویژه از طریق فضای مجازی در تلاش برای وارونه نشان دادن حقایق و تضعیف نظام اسلامی و کارآمدی مسوولان هستند.

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاالدین آقاجانپور در نشست با معاونین، مدیران و کارکنان فرهنگی وزارت دفاع گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آن شرایط محدود، خفقان و سلطه استبداد، در تلاش برای تغییر زیر ساخت‌های فرهنگی  کشور از جمله وزارت فرهنگ آن زمان برآمدند و حتی به رییس دولت موقت پیشنهاد دادند هدایت وزارت  فرهنگ کشور باید توسط روحانیون باشد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع یاد آور شد: حضرت امام (ره) در آن برهه به دنبال پیاده سازی اسلام ناب محمدی(ص) و تعمیق باورهای دینی و مکتبی در بدنه وزارت فرهنگ بودند؛ البته این اقدام رسالت همه علما هم بود که از هر فرصتی برای رساندن پیام الهی و جاری و ساری کردن آن در بطن  جامعه استفاده کنند.

آقاجانپور با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان، فرصت، بستر و زمینه انجام کارها و اقدامات فرهنگی بیش از هر زمان دیگری در نظام اسلامی مهیا است، گفت: انتظار می رود متولیان و مسوولان فرهنگی با کار چند برابری و همت مضاعف برنامه های تعریف شده در این حوزه را متناسب با چارچوب موازین شرعی و اسلامی و تدابیر فرمانده معظم کل قوا با سرعت و کیفیت هر چه بهتر پیش ببرند.

وی با یادآوری اینکه امروز دشمنان در جبهه فرهنگی بدون حضور فیزیکی با فناوری و تکنولوژی نفوذ کرده و سعی بر تغییر ذائقه خانواده‌ها می‌کنند، تصریح کرد: سبک زندگی  و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی باید به شیوه ای هنرمندانه و صحیح برای خانواده ها تبیین شود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بر تناسب اقدامات فرهنگی متناسب با نیاز مخاطبان و خانواده‌ها تاکید کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی باید پاسخگوی نیاز جامعه باشد و کارکردهای ما در حوزه فرهنگ دائماً باید بازنگری و مورد پایش قرار گیرند.

وی با بیان اینکه مخاطبین و جامعه ما از سلایق، فرهنگ، سن، تحصیلات و شرایط متفاوت برخوردار هستند، گفت: به میزان تنوع فرهنگ و سلایق، باید برنامه داشته باشیم؛ برنامه‌ای که اثر بخش بوده و بتواند در برابر هجمه‌های دشمن حرفی برای گفتن داشته باشد.

آقاجانپور به اقدامات خصمانه دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه فرهنگ اشاره کرد و گفت: دشمنان در این زمینه و به ویژه از طریق فضاهای مجازی در تلاش برای  وارونه نشان دادن حقایق و تضعیف نظام اسلامی و کارآمدی مسوولان آن هستند؛ بنابراین اساس نقش متولیان فرهنگی به  عنوان مبارزانِ در خط مقدم این جبهه بسیار اساسی و حائز اهمیت است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر