سرلشکر فیروزآبادی: دوران تهدیدهای نظامی آمریکا گذشته است

منبع
بروزرسانی
سرلشکر فیروزآبادی: دوران تهدیدهای نظامی آمریکا گذشته است
فارس نوشت: رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح با تأکيد بر اينکه تهديد نظامي عليه ايران معنايي ندارد گفت: دوران تهديدهاي نظامي آمريکا گذشته و جنگ از ايران عبور کرده است. سيد‌حسن فيروز‌آبادي در حاشيه مراسم افتتاح دو هزار و 807 پروژه فرهنگي، ورزشي و عمراني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: دوران تهديد نظامي عليه ايران گذشته و جنگ از ايران عبور کرده است. رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: رژيم صهيونيستي به خاطر زنده‌نگه‌داشتن فضاي جنگ‌طلبي تلاش مي‌کند که آمريکا را تحريک به جنگ کند که آمريکا به آنها جواب منفي داد. تغييرات سازماندهي نيروهاي مسلح در راستاي پاسخگويي به فضاي کنوني جهان است. وي با تأکيد بر اينکه ديگر جنگ عليه ايران از نوع نظامي مطرح نيست، عنوان کرد: در حال حاضر بحث تحريم‌ها جنگ نرم و تهديدات رواني مطرح است و اين تغييراتي که در سازماندهي سپاه و نيروهاي مسلح شکل گرفته به خاطر اين است که پاسخگوي فضاي کنوني نظام باشد. فيروز‌آبادي در پاسخ به خبرنگار فارس در ارتباط با تهاجم پهپاد آمريکايي به مرزهاي کشور عنوان کرد: پهپادي که آمريکايي‌ها استفاده کردند به نظر ما يک کار آزمايشگاهي بود که آنها مي‌خواستند ببينند آيا رادارهاي ايران توان شناسايي پهپاد آمريکايي را دارند. رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح با اشاره به مقابله مقتدرانه نيروهاي ايران با پهپاد آمريکا خاطرنشان کرد: مشاهده کرديم که نيروهاي جمهوري اسلامي ايران با اقتدار پهپاد آمريکا را به گلوله بستند و پاسخ دندان‌شکني به آنها دادند و به آمريکا تفهيم کردند از اين غلط‌ها نکنند.