مهر- معاون وزير امور خارجه، در گفتگو با خبرنگاران، از برگزاري "نشست گفتگوي ملي سوريه" در تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري مهر،حسين اميرعبداللهيان، معاون عربي و آفريقايي وزارت امور خارجه، زمان برگزاري اين نشست را هفته آينده اعلام کرد و افزود: در اين نشست ضمن حضور نمايندگاني از اقوام، گروه هاي سياسي، اقليت ها و معارضه، نمايندگاني از دولت سوريه هم حاضر خواهند بود.
اميرعبداللهيان خاطرنشان کرد: اين نشست با شعار "خشونت نه، دموکراسي آري" برگزار خواهد شد.