به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در ابتداي جلسه علني صبح امروز آيتالله استادي از اساتيد حوزه علميه قم به مناسبت آغاز ماه محرم، توصيههايي را به خطاب به نمايندگان داشت.
علي لاريجاني پس از اظهارات وي ضمن قدرداني از بيانات ارزشمند آيتالله استادي ابراز اميدواري کرد که اين سخنان در نمايندگان تاثيرگذار باشد.
انتهاي پيام