برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
سیاسی

واکنش کرباسچی به بازداشت خبرنگار روزنامه هم‌میهن

منبع
هم ميهن
بروزرسانی
واکنش کرباسچی به بازداشت خبرنگار روزنامه هم‌میهن

هم میهن/ مدیر مسئول روزنامه هم‌میهن به بازداشت خبرنگار این روزنامه واکنش نشان داد و گفت: الهه محمدی از سوی روزنامه به سقز رفت و مسئولیتی متوجه او نیست.

غلامحسین کرباسچی، مدیر مسئول روزنامه هم‌میهن درباره بازداشت خبرنگار این روزنامه گفت: اطلاع حاصل شد که خانم الهه محمدی خبرنگار گروه اجتماعی روزنامه هم‌میهن و از روزنامه‌نگاران برتر ایران، امروز و در پی احضار دادسرای اوین،در معیت همسرشان عازم دادسرا بودند که در میانه راه از سوی سرنشینان یک خودرو متوقف و بازداشت می‌شود. 
کرباسچی گفت: لازم است به اطلاع برسانم که ایشان از سوی روزنامه برای تهیه خبر مراسم خاکسپاری مرحومه مهسا امینی به سقز رفته بود و اخبار خود را به روزنامه ارسال می‌کرد که بخش‌هایی منتشر شد و بخشی نیز برای در اختیار قرار دادن مقامات رسمی در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: این نکته پیشتر نیز اطلاع‌رسانی شده بود. از این رو ایشان وظیفه حرفه‌ای اطلاع‌رسانی خود را انجام داده‌اند و از این جهت مسئولیتی متوجه ایشان نیست.
کرباسچی تاکید کرد: انتظار می‌رود با ذکر این توضیحات و پیگیری‌های وکیل محترمشان، هر چه زودتر شاهد آزادی خانم محمدی باشیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر